نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1399 - 13:16
مقاومت،اکسیری که نسل جدید را در گام دوم انقلاب اقناع می کند؛باز خوانی و نشر فرهنگ مقاومت و ایثار و آزادگی به عنوان یک اصل بازدارنده در برابر هر گونه توطئه دشمنان به حساب آمده و پرداختن به آن رمز بقا ، عزتمندی انقلاب اسلامی را به همراه دارد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی محمد آقایی ،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در مطلبی در خصوص سالروز بازگشت آزادگان به میهن مان نوشت:روز  ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۶۹ در کنار سایر ایام الله در تقویم رسمی کشورمان، این روز نیز مفتخر به نامگذاری سالروز ورود آزادگان عزیز به میهنمان شد و روزی که به عنوان برگ زرینی در تاریخ افتخارات این ملت ثبت شده است.

آزادگانی که با تحمل سالها شکنجه و دوری از عزیزان خود، موجب تحقق بار دیگر وعده الهی (وَ بَشِرِالصابرین ) شدند .

شکیبایی مادران ، پدران ،همسران و فرزندان این آزاد مردان همچنین تحمل شکنجه ها، همگی از چشمه زلال سیره ائمه اطهار علیهم السلام سرچشمه می گرفت و همواره کارساز بود .

تاسی از فرهنگ عاشورا و در امتداد آن صبر در مقابل ناملایمات همچون امام سجاد علیه السلام و بی بی زینب کبری سلام الله علیه، موجب شد مکتب مقاومت در شان نظام جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت و الگوی سایر ملل آزادی خواه شود.

آزادگان از همه جا بریده و آزاد و به الله پیوستند و" آزاده" نام گرفتند،اگرچه این گنجینه های ارزشمند، سینه هایی  فراخ تر از اقیانوس ها دارند که شکافتن تک تک آنها  در برهه فعلی انقلاب برای آحاد مردم  و نسلهای آینده مرز و بوم، حیاتی و رسالتی ارزشمند و خطیر خواهد بود.

اکسیری که نسل جدید را در گام دوم انقلاب اقناع می کند؛باز خوانی و نشر فرهنگ مقاومت و ایثار و آزادگی به عنوان یک اصل بازدارنده در برابر هر گونه توطئه دشمنان به حساب آمده و پرداختن به آن رمز بقا ، عزتمندی انقلاب اسلامی را به همراه دارد .

آزادگان این دلیرمردان و شیرزنان،منتخبین خداوند متعال  هستند که تاکنون ماموریت های ابلاغی الهی را به نحو احسنت به سرانجام رسانیده اند درحالی که در جنگ نظامی و دوران اسارت  نیز دشمن را مایوس و اکنون نیز در سنگر مبارزه با موضوع فرهنگ و عقیده نیز به ترویج مقاومت همت می گمارند.

رسالت آزادگان عزیز انتقال آموخته های تلخ وشیرین به عموم مردم به خصوص جوانان، جهت نقشه راه گام دوم انقلاب است و جهل زدایی از آن قسمت جامعه که دچار اسارت هوای نفس و مقام شده اند نیز از ماموریت های دیگر امروزی این سربازان منتخب در خط دفاع و روشنگری است.

انتقال روحیه انقلابی و مقاومت همچنین "تربیت نسل جوان" در راستای انقلاب نیز از دیگر انتظاراتی است که از فارغ التحصیلان دانشگاه هایی که درس روزانه و شبانه  آنها  شکنجه روحی وجسمی بود و لحضه ای از آرمانشان دست نکشیده  و بالاترین مدارج [مقاومت] را در دنیا کسب کردند ، به عمل می آید .

و اما وظیفه ما نسبت به آزادگان  عزیز اینکه همواره آنها را مورد تجلیل ، صبر و استقامت شان را در تحمل همدیگر  الگو  ، آثار و رهنمودهای آن عزیزان را در لباس زیبا ار طرق مختلف به خصوص رسانه ها به جامعه نیز انتقال دهیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها