نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. خرداد 1399 - 17:40
قطار مطالبه خواهی ملت از نمایندگان منتخب خود در مسیری طبیعی در حال حرکت است و شانتاژ و جیغ های کر کننده بنفش توسط برخی، دلیلی جز به خطر افتادن منافع اقلیتی فربه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ثبت نام برای انتخابات نمایندگی مجلس، تایید صلاحیت توسط شورای نگهبان، پیروزی در انتخابات! اینها مسیرهای ورود به مجلس است اما قطعا همه آن نیست.

حال این مسیرها به مجلسی که در  ادواری چند، ریاست لاریجانی بر آن مستدام است ، بعلاوه دو دوره ریاست جمهوری دولت روحانی را کنار هم قرار دهیم! شاید تنها دوره ای شود که اکثریت قاطع مردم تمنای گذار از آن را دارند.

 بنابراین با توجه به شرایطی که این دو قوه طی هشت سال ناامیدی، فقر، فلاکت و بدبختی، که غالبا نتیجه حاکمیت سرمایه داری هم در مجلس و دولت بوده است، تبدیل به آرزویی می شود بر پایانی بر این شکل حکمرانی در مجلس و دولت، که به شدت منشا ناامیدی  بی‌سابقه ای مابین مردم شده است.

پس طبیعتا یکی از مطالبات مهم در کشور و نه حوزه های انتخابیه خاص، بلکه کلیه مردمی که وضعیت معیشتی خود را نتیجه حکمرانی نمایندگان مجلس و دولت می دانند، عبور از این نمایندگان و لحظه شماری برای پایان این دولت است.

به همین دلیل اقدام در رد اعتبارنامه نمایندگانی که نقش اساسی در تصمیم گیری های کلان اقتصادی در کشور داشته اند، گذشته از اسناد یا مدارکی دال بر تخلف آنها، اقدامی است در رد احتمالی اعتبارنامه بانیان طرح ریزی اقتصاد فسادزا در این چند سال و در مقام ریاست کمیسیون بر برنامه و بودجه مجلس!.

بنابراین قطار مطالبه خواهی ملت از نمایندگان منتخب خود در مسیری طبیعی در حال حرکت است و شانتاژ و جیغ های کر کننده بنفش توسط برخی، دلیلی جز به خطر افتادن منافع اقلیتی فربه ندارد.

مصطفی جوزانی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها