نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. خرداد 1399 - 12:06
قدر بدانیم فکر و تفکر و مرام امامی را که ارزش و اعتبار به جامعه بخشید و حیاتی مجدد با کارآمدی دین و اسلام را شناساند و امروز حوثی یمنی ،مبارز عراقی ،شهید غزه ای ،جهادگر لبنانی و آزادی‌خواه آمریکایی تا فعال آفریقایی و تلاشگر آسیایی به او تمسک می نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی ،تحلیل گر مسائل سیاسی در مطلبی در خصوص اندیشه های ناب حضرت امام (ره) نوشت:تاریخ یک قرن حضور فکری و فیزیکی و ترسیم مسیر اندیشه یک عالم دینی نه برای ایران ، نه برای شیعه ، نه برای مسلمانان که برای استقلال و عزت و رهایی همه ملتها و همه  مظلومان و ستمدیدگان جهان است .

خرداد همه‌ تاریخ ایران است و امام خمینی (ره) همه هویت آن ، زیرا به تعبیر ژرف رهبر اندیشمندمان ، نام ایران و انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) شناخته می شود .

شور و هیجان و هویت انقلابی و معرفت آسمانی و الهام قرآنی با به صحنه آمدن امام خمینی (ره) از دهه ۲۰ در سرزمین ایران و حوزه های علمیه نضج گرفت و به سرعت میلیونها دل همراه شد تا طرح نو دراندازند .

 ۱۵ خردادها به ۱۷ شهریورماه و ۱۳ آبانها گره خورد تا نظم نوینی بر ایران و منطقه حاکم گرداند و اینجا بود که شکوفه بهاری در بهمن سرد ۵۷ رویید و لاله ها سر برآوردند و بهاران خجسته باد ورد زبان قرار گرفت .

اغنیا و ملاکین و ستمکاران مغضوب و پابرهنگان و محرومان بر کاخ نشینان ارجح و هنر توده ها فوران تا آفریقا و آمریکا لبخند ذوق و عشق بر چهره ها آفتابی شد .

کمونیسم جایی جز زباله دانی تاریخ نیافت و امپریالیسم و استکبار با محاربه دین و تعقل و منطق جهاد بایکوت شدند .

قدر بدانیم فکر و تفکر و مرام امامی را که ارزش و اعتبار به جامعه بخشید و حیاتی مجدد با کارآمدی دین و اسلام را شناساند و امروز حوثی یمنی ،مبارز عراقی ،شهید غزه ای ،جهادگر لبنانی و آزادی‌خواه آمریکایی تا فعال آفریقایی و تلاشگر آسیایی به او تمسک می نماید که چیزی جز عبا و قبا و نعلین نداشت .

در داغ هجران سی و یکمین سال فقدان آن عالم عامل و رهایی بخش باز هم اشک آلود بنویسم که خمینی جماران را طالبیم نه آرامگاه مجلل و کاخ پر زرق و برق کنونی که با تفکر و اندیشه اش بیگانه است .

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها