نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1399 - 7:07
روحانیت دلسوز استان ،استدعامی کنم مثل همیشه به وقت چنین حوادثی علمدارشوید و عامه مردم و مسئولین را فرابخوانید ،تاسیل جمعیت هزاران نفری مردم درکنار نیروهای داوطلب ،اجرایی و دولتی،ارتشی ،سپاهی وبسیجی با هم بارانی آرم بخش را بر دیو سرکش آتش بباریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچساران در مطلبی در خصوص آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد نوشته است:

دوستان عالی مقام

روحانیت دلسوز

استاد فرهیخته جناب آقای

آیت الله ملک حسینی نماینده مردم عزیز درمجلس خبرگان رهبری.

جناب آقای حاج آقاحسینی نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه محترم یاسوج.

جناب آقای حاج آقاحجازی امام جمعه محترم گچساران.

جناب آقای حاج آقاعبودی امام جمعه محترم باشت.

جناب آقای حاج آقا وحدانی فر  امام جمعه محترم دهدشت .

وسایر ائمه جمعه محترم شهرستانهای استان وتک تک روحانیون ارزشمند درحوزه های علمیه و مساجد استان کهگیلویه وبویراحمد

باسلام واحترام

درطول تاریخ استان  کهگیلویه وبویراحمد و درفرازونشیب های  مختلف حضورپررنگ ،تاُثیرگذاروهدایت گر روحانیت محترم غیرقابل انکاربوده وهست.

 طی سالیان گذشته بخصوص ماهای اخیر منابع بی نظیر جنگلها و زیستگاههای حیات وحش  گچساران، دهدشت و یاسوج درمیان زبانه های بیرحم آتش، خاکستر و بربادرفته و می روند.

 هر روز خبری ازیک حریق جدید منتشرمی شود. بخشی از طبیعت خدادادی سرزمین ما یانابوده شده و یا هم درآستانه نابودی ست ،درکنار ناشی گری برخی ازعوام و مشکلات مدیریتی وکمبودشدید امکانات ،یکی از احتمالات بدبینانه  این است که شایدسوء نیتی برای برهم زدن آرامش  مردم غیرت مند ساکن در دامنه سلسله جبال استوار زاگرس وجودداشته باشد وموجبات دلسردی اقوام ساکن در این مناطق سوق الجیشی و زیبا  که خون هزاران نفراز فرزندانشان را تقدیم وطن عزیزمان  ایران  و ارزشهای انقلاب اسلامی کرده اند ،فراهم گردد.

بدون شک بسیج مردم ،پشتیبانی از مسئولین زحمت کش پای کار و تذکرات مستمرو جدی شما عزیزان به مدیران استانی وکشوری  و درخواست جدی از مقامات بلندپایه ملی از جمله ازمحضر مقام معظم رهبری و سران سه قوه  می تواند نقش به سزایی در تهیه و تآمین بودجه و امکانات مهارآتش بخصوص خاموش کننده های دستی و هواپیمای آتشنشان  و ازهمه مهمتر ایجاد""پایگاه دائم امدادجنگل زمینی و هوایی زاگرس"" داشته باشد.

مع الوصف ازمحضرشریف شما برادران گرانقدر به حرمت بیست و هفت بارتکرار نام مقدس درخت(شجر) درقرآن مجید، استدعا می شود درکنار سایر مسئولین اجرایی ولشکری ونمایندگان محترم درمجلس ،همانند دوران مبارزات انقلاب اسلامی،دفاع مقدس  نقش آفرینی بفرمایید و باورکنیم عمق فاجعه درحدی ست که بیشترشبیه یک عزای عمومی است.

استدعامی کنم مثل همیشه به وقت چنین حوادثی علمدارشوید و عامه مردم و مسئولین را  فرابخوانید ،تاسیل جمعیت هزاران نفری مردم درکنار نیروهای داوطلب ،اجرایی و دولتی،ارتشی ،سپاهی وبسیجی با هم بارانی آرم بخش را بر دیو سرکش آتش بباریم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها