نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1399 - 13:28
کم تجربگی،به نوعی سادگی و صافی برخی افراد جدید و ازطرفی متاسفانه ورود برخی با تجربه ها به قلمرو خطرناک سهم خواهی برخی افراد درون تشکیلاتی را می توان از نقاط آسیب پذیر مجلس جدید ذکر کرد و از طرفی نگاه کارشناسی ودلسوزی متعهدانه را نیز از نقاط قوت آنان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی،جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی درخصوص مجلس یازدهم نوشت:اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به اتفاق برادر ارزشمندم جناب آقای "غلامرضا پاکدل" موفق به دیدار با تعدادی از منتخبین مجلس یازدهم شدیم.

 میزبان برخی  بودیم و مهمان برخی دیگر. بنا به لطف عده ای ازاین عزیزان در چندجلسه دوستانه و مشورتی با برخی از آنها یا نزدیکانشان که جهت بررسی برنامه آتی مجلس برگزار کردند نیز توفیق حضور داشتیم.

شنیدن مستقیم و غیرمستقیم نقطه نظرات برخی منتخبین باتجربه همانند آقایان دکترقالیباف، حاج آقاتقوی، دکتر زاهدی، مهندس نیکزاد، دکترحاجی بابایی، دکتر زاکانی، دکتر نادران و تعدادی از منتخبین جدید مجلس ازاستان های خوزستان، فارس، کرمان، همدان و تهران قابل احترام وتوجه بود.

کم تجربگی،به نوعی سادگی و صافی برخی افراد جدید و ازطرفی متاسفانه ورود برخی با تجربه ها به قلمرو خطرناک سهم خواهی برخی افراد درون تشکیلاتی را می توان از نقاط آسیب پذیر مجلس جدید ذکر کرد و از طرفی نگاه کارشناسی ودلسوزی متعهدانه را نیز از نقاط قوت آنان دانست.

سعی کردیم به عنوان شهروندان ایران اسلامی پیشنهادات زیر را مطرح کنیم شاید به کارآید.

 *تشکیل کمیته های  مشورتی متشکل از نخبه های باتجربه و جوان درکنار همه کمیسیون های مجلس بدون نگاه سیاه وسفید و استفاده موثر از اینگونه نظرات.

*تلاش گسترده درجهت همبستگی  ملی و کاهش حداکثری تنش های مخرب و بی فایده داخلی.

*توجه ویژه  به شرح وظایف مجلس ونمایندگان مردم .

*جایگزینی طرح وتصویب قوانین جدید و اصلاح و بروز آوری قوانین همراه با نظارت مداوم وکارشناسی شده بجای مداخله درامور اجرایی.

*توجه ویژه  وکارشناسی شده و سریع به بنیانهای اقتصاد و معیشت مردم و مقوله اشتغال به عنوان  اولویت فعلی جامعه.

 *ایجادفرصت استفاده از مشورت ودانش همه نخبه گان جامعه ایرانی بدون مرزبندی های کاذب

*توجه خاص به جایگاه ورسالت ملی وبین المللی وزارت نفت وشرایط کارکنان این سازمان بسیارمهم ازجمله بررسی مجدد شرایط کار، حق وحقوق نیروهای پیمانکاری، قراردادی، رسمی و بازنشسته و پاداش پایان خدمت کارکنان صنعت نفت(دراین خصوص خدمت تعدادی از مدیران باتجربه وامتحان پس داده صنعت نفت که با مجلس جدید ارتباط نزدیکی دارندنیز رسیدیم و گفتگوهای موثری داشتیم ودراین راستا خواهش کردیم که تلاش مضاعفی بخرج دهند).

*توجه فوق العاده ویژه به وزارتخانه های زیربنایی مانند آموزش وپرورش ومعلمین بزرگوار از اهم مهمات باشد.

*پیداکردن راهکارهای مناسب،مطمئن و جذاب برای استفاده از ظرفیت همه ایرانیان درداخل وخارج ازکشور.

*اولویت دادن به ایجادبستر ایده پروری با هدف دستیابی به طرح های گره گشا درمجلس بجای *پرداختن به دعواهایی که ریشه آن حب وبغضهای شخصی و سهم خواهی ست.

*تولیدفکر منتج به طرح وقانون جهت گره گشایی از زندگی مردم و رونق سفره عزتمند ایرانیان

*توجه به شایستگان جامعه و نخبه محوری دوری ازحذف شایستگان.

*حمایت و رونق تولید داخل با استفاده از همه ظرفیتهای موجود.

*توجه به جایگاه بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و بالطبع نیمی از جمعیت تحصیل کرده را تشکیل می دهند .

*توجه بنیادین به امر ورزش و لزوم گسترش روحیه شادی و نشاط در جامعه

 *نگاه هنرمندانه به مقوله های بسیارمهم فرهنگ وهنر با احترام به همه سرمایه های تاریخی ایران کهن ترازتاریخ و ارزشهای والای اسلامی و تلاش درجهت پیوند این دو.

انتهای پیام/

 

دیدگاه‌ها

تقریبا تمام پیشنهادهای کل ادوار مجلس و دولت رو یکجا فرمودند پیشنهاداتی که همکی تکراری هستند و دهها بار مطرح شده اند بعیدمیدانم شما برای این پیشنهادات به تهران رفته باشین شما دنبال این هستین که نام تاجگردون در مجلس یازدهم کمترشنیده شود ولی زهی خیال باطل اگرتاجگردون ضعیف شود یعنی شهرودیارما ضعیف شده پس هرکس که دنبال ضعیف کردن تاجگردون باشد دشمن شهرودیار ماست

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها