نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1399 - 9:40
هرچند ورزشگاه پیرتختی گچساران پس از چهل سال خدمات رسانی بی وقفه برای اولین بار از نفس افتاد و حدود پنج سال است که قدم زدن ورزشکاران در محیط آن تبدیل به یک آرزو شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی ،جانباز قطع عضو گچسارانی در مطلبی خطاب به مسئولین نوشت:همزمان در این روز ها مجتمع آلومینیوم لامرد با 120 هزارمیلیارد ریال و ورزشگاه پنجاه میلیاردتومانی اهدایی وزارت نفت با30هزارمترمربع برای مردم شهرستان لامرد با استخر سرپوشیده بزرگ، سالن سرپوشیده  و پنج سالن تمرینی  با30 هزارمترمربع  افتتاح شد.

این درحالی است که بین سالهای 82 تا 91 با مجوز مدیران دلسوز وقت شرکت ملی نفت و حمایت مردان بزرگ مناطق نفتخیز و تلاش و همدلی مجموعه شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران دهها پروژه بزرگ ورزشی در گچساران و باشت با هزینه ای بالای پنجاه میلیاردتومان احداث و تحویل کارکنان نفت یا عامه مردم شد.

اگر چه درادامه به تعدادی ازآنها اشاره می کنم؛ورزشگاه فوتبال شهدای نفت با2 زمین چمن،جایگاه تماشاگران ،روشنایی و اسکربورد،سالن چندمنظوره زاگرس،زمین چمن و سالن پدخندق،استخرآزادی،سالن ایثار،هفت سالن کشویی در مجموعه آزادی،مجموعه روبازطالقانی،سالن چندمنظوره شهیدافرازدرکوی کارکنان،سالن شهیددرخشان و زورخانه شهیدنریموسی درپانصددستگاه،تامین روشنایی ورزشگاه تختی گچساران،سالن بوکس،سالن تختی،تکمیل استخرشهداء،کمک به تکمیل مجموعه بشارت،زمین چمن هاکی،استخرباشت،سالن شهیدحبیب دوست باشت،استخر،سالن چندمنظوره و زمین چمن فوتبال بلواربعثت گچساران.

اما تا جایی که اطلاع دارم از سال 91 تاکنون  فقط تعداد حدود 20 زمین چمن مصنوعی کوچک درمنطقه گچساران وباشت، در کهگیلویه بزرگ به واسطه تعدادی چاه نفت هم حدود20  زمین چمن مصنوعی و در امیدیه و مسجدسلیمان هم تعدادی از این چمن های مصنوعی توسط وزارت نفت احداث شده است.

هزینه های مصرفی برای قلب تپنده نفت ایران یعنی گچساران جهت احداث یا تعمیر اماکن ورزشی به پنج میلیارد تومان هم در 8 سال اخیر نمی رسد(پیشاپیش اگرپروژه دیگری توسط نفت اجرا شده و من بی اطلاع هستم از متولیان امر عذرخواهی می کنم).

اما همزمان برای شهرستان لامرد که شاید به اندازه یک ناحیه عملیاتی صنعت نفت گچساران اهمیت تولید و صادرات هم ندارد ،فقط در یک قلم تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی 50 میلیاردتومان هزینه می شود.

این درحالی ست که ورزشگاه پیرتختی گچساران پس از چهل سال خدمات رسانی بی وقفه برای اولین بار از نفس افتاد و حدود پنج سال است که قدم زدن ورزشکاران در محیط آن تبدیل به یک آرزو شده است.

 پیشنهادمی کنم مسئولین محترم شهرستان گچساران،امیدیه و مسجدسلیمان ازطریق راهکارها قانونی باکمک مسئولین همیشه دلسوزنفت،جهت برخورداری ازچنین فرصتهایی برای عامه مردم وجوانان عزیز  پیگیری لازم رابه عمل آورند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها