نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1398 - 22:48
اینجا انتخابات آزاد نیست؛ پول‌های میلیاردی کثیف میلیادرها، اعتقاد و فکر مردم که رای شان باشد را خریداری می‌کند و تعیین کننده است. اینجا مخالفین نماینده فعلی، به انحا مختلف باید خفه شوند. خودم پای درد دل کسانی نشستم که دلم به درد آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور،نویسنده کتاب "پایی که جا ماند" در مطلبی نوشت:عزیزان من! این روزها در گچساران در جهت روشنگری، به کمک جریان انقلابی و توده‌های مردم مظلومی آمده‌ام که از ظلم و بی‌عدالتی و تبعیض به ستوه آمده‌اند؛ تبعیض، زیاده‌خواهی، ویژه‌خواری و حاکمیت خانوادگی، مردم شهرستان‌های گچساران و باشت را به معنای واقعی به ستوه آورده، به گونه‌ای که صدای مردم مظلوم و بی‌پناه این منطقه درآمده است.

 آقای غلامرضا تاجگردون به‌عنوان نماینده این دو شهرستان و رئیس کمیسیون‌های برنامه و بودجه و تلفیق، همان که در نطق‌های انتخاباتی ریاست جمهوری دولت بی‌تدبیر و بی‌کفایت حسن روحانی گفتند: من با روحانی به جهنم می‌روم ولی با رئیسی به بهشت نمی‌روم، پینوشه‌وار، اختناقی شیلی‌‌گونه‌ در این دو شهرستان ایجاد کرده‌ است‌ و  جولان می‌دهند و هیچ کس جلودارشان نیست.

اینجا انتخابات آزاد نیست؛ پول‌های میلیاردی کثیف میلیادرها، اعتقاد و فکر مردم که رای شان باشد را خریداری می‌کند و تعیین کننده است. اینجا مخالفین نماینده فعلی، به انحا مختلف باید خفه شوند. خودم پای درد دل کسانی نشستم که دلم به درد آمد.

دولتی‌ها، دختر جانبازی به نام آمنه - ه را تهدید می‌کنند که چنانچه دست از حمایت از آقای حسینی برنداری تو را به دورترین نقطه ایران، یعنی جزیره لاوان تبعید می‌کنیم.

دیروز باغداران پشتکوه باشت را تهدید کردند که باید به آقای تاجگردون رای بدهید و عکس تعرفه خودتان را به ما نشان دهید، غیر از این باشد، آب کشاورزی باغات‌تان را قطع می‌کنیم.

دختر دیگری به نام مریم - م می‌گوید: به دلیل طرفداری از آقای حسینی، به من گفتند: از فردا نیایید سر کار‌. معلول ویلچری به نام کریم - ک را دیدم که گفت: مدتی‌ست به دلیل طرفداری از آقای حسینی اداره بهزیستی گچساران سهمیه ویلچرم را قطع کرده است.

 و صدها مصداق ظلم و جفا که در این نوشتار نمی‌گنجد. اینجا پیمانکاران خاص و جریان سرمایه‌داری، روز به روز چاق و فربه‌تر، غنی، غنی‌تر، و فقیر فقیرتر می‌شود و شهرستان ما شده نماد جامعه خیلی سیرها و جامعه خیلی گرسنه‌ها.

 پرواضح است چنان‌که این تفکر سرمایه‌داری و جریان اشرافی‌گری خدایی ناکرده برای چهار سال دیگر بر مهم‌ترین کانون سیاسی این کشور یعنی مجلس سیطره یابد، نظام جمهوری اسلامی، همچون آندلس از درون منهدم خواهد شد.

در این رقابت، برادر بزرگترم و در واقع شناسنامه خانواده‌ام سیدقدرت‌الله حسینی رقیب جدی آقای غلامرضا تاجگردون است. رقیب از پشتوانه عظیم دولتی و مالی فراوانی برخوردار است، و ما توکل‌مان به خدا و همین توده‌های مظلوم و ستمدیده است؛ و کمک دوستان.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها