نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مرداد 1398 - 0:09
حال باید منتظر ماند و دید کاندیدای خروجی جبهه اصولگرایان گچساران و باشت که گفته می شود در راستای گام دوم انقلاب است چه کسی است؟ که درهر صورت انتخابات پیش رو شرایط حساسی است که با حرکت اصولگرایان در راستای گام دوم انقلاب می تواند تاریخ ساز باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب؛با نگاهی به عملکرد نماینده های ادوار گذشته شهرستان های گچساران و باشت و مجموع فعالیت های که انجام گرفت هر کدام نسبت به مدت زمان نمایندگی شان حرکت هایی انجام دادند و قدم های بسیار خوبی هم برداشتند ،اما بخاطر اینکه کمتر رسانه ای شد یا خود افراد شخصیت های رسانه ای نبودند ،نتوانستند راهبرد و عملکردشان را برای مردم و قشر جوان و طیف های گوناگون تشریح کنند و از طرفی چون در فضای مجلس نیز حضورشان به عنوان یک نماینده صاحبنظر ، صاحب کلام ، تریبون دار ، نقاد یا تصمیم ساز و تاثیر گذار در تصویب لوایح  و قوانین یا نقش آنهادر سطوح ملی؛ کمتر به چشم می خورد.

در این مرحله بود که تاجگردون با اعتبار نام عمویش "بهرام تاجگردون" و تاثیر وی در پیشرفت خود در سطوح علمی و مدیریتی و ذهنیتی که از تاجگردون ها در بین مردم به عنوان کاندیدای ادوار وجود داشت و سیاست و راهبردی که در پیش گرفت ،یعنی همان معرفی خود به عنوان یک چهره ملی ، صاحبنظر در علم اقتصاد و شخصیتی صاحب برنامه توانست با تبلیغات و جلب توجه اقشار مختلف از طریق سیستم رسانه ای نظر مردم و نخبگان و جوانان را به طرف خود بکشاند و از این طریق برای ۸ سال خود را وکیل مردم بر روی کرسی بهارستان بداند.

 ولی دیری نپایید که "تاجگردون" هم بخاطر وعده ها و شعارهایی که داد و عمل نشد نتوانست خواسته های مردم ، قشر جوان ، نخبگان و تحصیلکردگان را آنچنان که در زمان انتخابات عنوان کرده بود برآورده کند؛ علی رغم تبلیغاتی که در بحث مسائل زیرساختی و‌ یا عزل و ‌نصب مدیران در سطح استان یا سطوح‌ ملی انجام داده بود ،چرا که‌ با توجه به شعارهایش مبنی بر مبارزه با قومیت گرایی ، استفاده از نخبگان و رونق اشتغال و ‌توسعه منطقه ای ، تغییرات خاصی حاصل نشد و‌ در مدت این ۷ سال نیز قومیت گرایی بیشتر شد و اشتغال ،کار بنیادی و استفاده از نخبگان و توسعه منطقه ای کمتر به دید مردم و حوزه انتخابیه آمد و بیشتر شاهد ضعف و سومدیریت و حضور افراد ضعیف در ادارات و‌ فاصله گرفتن آقای تاجگردون از وعده هایش و رشد افراد نالایق و ‌سواستفاده افراد خاص از منابع بودند.

 و اینجا بود که تاجگردون آرمانی دیروز هم رو به نزول رفت و کم کم مردم و جوانان و نخبگان و حتی گروهی از اصلاحطلبان فاصله گرفتند البته همزمان نیز وی تحرکاتی در جهت جلب و برگشت اعتماد عمومی در ابعاد مختلف انجام داد و تلاش هایی در زمینه ها و مناطق مختلف صورت گرفت ولی بخاطر نفوذی که در دولت داشت و فرصت ۸ سال که فرصت کمی نبود عملکرد وی مورد قبول قاطبه مردم و اقشار مختلف قرار نگرفته ،چرا که به نظر می رسید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته است.

اما در باب انتخابات پیش رو شرایط پیچیده تر شده و از یک طرف در بین اصلاح طلبان همچنان حضور آقای تاجگردون پر رنگ است و کاندیدای این جریان هستند و از طرف دیگر در جبهه مخالفین آقای تاجگردون ، آقایان حسینی پور ، جعفری ، زراعت کیش ، بیعت اصل و زینل زاده به چشم می خورد.

 آقای تاجگردون همچنان خود را صاحبنظر و صاحب نفوذ در سطح ملی و شخصیتی علمی می داند و رقبای قبلی و عده ای از رقبای جدید خود را از لحاظ کارایی و سواد و نفوذ ملی و بیان در سطح خود نمی داند و حتی بعضا عنوان می کند افرادی از رقبا باید پاسخگوی عملکرد ضعیف یا پرحاشیه خود باشند و مردم عملکرد آنها و ضعفا را دیده اند.

 موضوعی  که این روزها به گوش می رسد و احساس می شود بزرگان جریان اصولگرایی ، انقلابی و مخالفین تاجگردون ،علی رغم تمام مخالفت ها و موانع بدنبال وحدت و یکپارچگی برای شکست تاجگردون هستند و همگان بدنبال اجماع به روی کسی که از همه نظر قابل رقابت ومقابله با شخص تاجگردون باشد.

فرد مورد نظر باید هم از نظر علمی و بیان هم نفوذ در سطح ملی  و هم مورد قبول اکثریت جریان و دارای مقبولیت عمومی از همه اقشار و سلایق باشد و همچنین عملکرد روشن و غیر قابل ایراد و فاقد نقاط ضعف و مبهم در گذشته و کارنامه اش  باشد.

 شنیده ها و زمزمه ها حاکی از آن است که احتمالا "سید یعقوب زراعت کیش" شخص مورد نظر اکثریت جبهه مخالف تاجگردون است چرا که هم مورد قبول لیدرها وهم محبوبیت خاصی در بین حامیان "سید قدرت حسینی پور" و ارتباط خوبی با ایشان دارد  و هم مورد قبول دوستان و حامیان "علیمراد جعفری" و رابطه نزدیک و حسنه ای با ایشان دارد و هم آقایان "پاکدل" و "بیعت اصل" رابطه و محبت  بسیار عمیق و دوستی زیادی با زراعت کیش دارند و‌از طرفی "زینل زاده" هم ارتباط خوب و رابطه و نسبت های نزدیکی با زراعت کیش دارد.

گفته می شود زراعت کیش مرد بی حاشیه جبهه مخالفین تاجگردون است، ناظران و تحلیلگران این انتخاب را به خاطر محبوبیت فراگیر در بین جریان ،کارنامه شفاف ، غیره قابل خدشه و نداشتن نقاط ضعف و مبهم و موضع صریح و‌شفاف و نیز شخصیت علمی ، رسانه ای ،نفوذ وی در تهران و در سطح ملی و همچنین توانایی مناظره با رقیب و‌ شخصیتی ایده آل برای مقابله و شکست تاجگردون درانتخابات مجلس 98می دانند .

حال باید منتظر ماند و دید کاندیدای خروجی جبهه مخالفین تاجگردون و اصولگرایانی که گفته می شود در راستای گام دوم انقلاب و برحسب بیانات مقام معظم رهبری است چه کسی است؟ که در هر صورت انتخابات پیش رو شرایط حساسی است که با حرکت اصولگرایان در راستای گام دوم انقلاب می تواند به نوعی تاریخ ساز باشد.

محمد کاظمی

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

تو رو خدا نگو!! نگو عزیزم نگو!! آخرش رو بد اومدی. اومدی که نسازی. یقین دارم که گزینه نهایی اصولگرایان زراعت کیش نیست
درود بر دکتر زراعت کیش واقعا فرد لایقی هستند هم از نظر علمی و فن بیان بالا.و دوست دارم که مناظرشون رو با تاجگردون ببینم تا سطح سواد این جوان برای بقیه مشخص بشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها