نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. خرداد 1398 - 11:14
مردم چقدر باید تحمل کنند و فشار برگرده آنها وارد شود جناب نماینده عمق فقر در گچساران به گونه ای است که بعضی ها حتی یک عدد میوه هم نمی توان بخرند وضعیت اقتصاد از یک طرف و بیمار بودن مسئولین نظارتی بازار از طرف دیگر این بار سنگین را سنگین تر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عارف شرافتی-جناب تاجگردون نرخ اجناس در بازار گچساران  ماها و سالهاست  که سر به فلک کشیده است چرا نباید نرخ اجناس در بازار گچساران هماهنگ با دیگر شهرستان های کوچک همجوار باشد با این قیمت ها و عدم اعمال مدیریت برخی از مسئولین بعنوان نماینده به داد مردم این شهربرسید .

به خدا قسم این قیمت ها  در مغازه ها  متفاوت است حتی بنده خودم  با این قیمت ها، روز به روز بیخیال خرید شده ام واما راهی ندارم و خرید می کنم با این گرانی موجود و جلسات که مسئولین با مسئولین می گذارند آیا خروجی دارد و از مردم  نظر خواهی می شود.

مردم چقدر باید تحمل کنند و فشار برگرده آنها وارد شود جناب نماینده عمق فقر در گچساران به گونه ای  است که بعضی ها حتی یک عدد میوه هم نمی توان بخرند وضعیت اقتصاد از یک طرف و بیمار بودن مسئولین نظارتی بازار از طرف دیگر این بار سنگین را سنگین تر کرده است.

 البته بعضی از مسئولین پشت میز نشسته اند وشاید خریدشان را خودشان انجام ندهند تا اینکه به فکر مردم باشند و کار بازار و مردم را کنترل کنند،فقط شعار می دهند،عکس سلفی می گیرندو یا فورا جلسات خودشان را از طریق رسانه با عکس و فیلم به خورد مردم می دهند و اما غافل از این هستند که زمان شعار گذشته و شعار جایگاهی بین مردم ندارد .

 باید عمل گرا بودومردم را به عنوان ولی نعمت خود نگاه کنند،زیرا در مهربانی نسبت به مردم برکت ورحمت الهی فراوان است امیدواریم شما نماینده مردم گچساران و باشت پیگیر این موضع باشید .

در پایان از بازاریان عزیز انتظار دارم انصاف به خرج دهند به خودی های که مردم مشتریان هستند پیش از پیش ضربه نزنند بنی آدم  اعضای یک دیگراند ،که در آفرینش زه یک گوهرند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها