نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. دى 1397 - 10:23

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سجاد تقی پور-شهرستان گچساران به سبب دارا بودن منابع خدادادی  نفت و داشتن دومین میدان بزرگ نفت ایران  و درآمد حاصل از آن در بعد اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

متأسفانه در منطقه ای که صنعتی به نام نفت و گاز وجود دارد و سر و کار انسانهای زیادی با نفت و گاز و آتش و مواد قابل اشتعال است و ماحصل اکثر اتفاقات و حوادث در این صنعت بزرگ سوختگی است بیمارستان تخصصی در این خصوص وجود ندارد.

به نظر می رسد با توجه به آمار بالای سوختگی در استان بخصوص در گچساران  به جهت وجود صنعت  نفت و گاز ، ایجاد بیمارستان یا مرکز سوانح سوختگی ضروری است.

 

 این در حالی است که نبود بیمارستان و بخش مجهز برای درمان بیماران سوختگی باعث شده است تا این بیماران بدلیل عدم دسترسی سریع به مرکز سوانح و سوختگی یا جان خود را از دست بدهند یا به طور کامل درمان نشوند. 

از طرفی برخی بیماران سوختگی هم برای درمان به استان‌های دیگر انتقال داده می‌شوند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه‌های گزاف به خانواده‌ها مشکلات دیگری را هم به دنبال دارد.

جا دارد مسولین با در نظر گرفتن شرایط شهرستان و پیش بینی وقوع اتفاقات و حوادث منجر به سوختگی افراد با استفاده  از ظرفیت های صنعت نفت و  ظرفیتهای دیگر اقدام به کسب مجوز و احداث یک بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی در گچساران کنند .

وجود چنین بیمارستانی میتواند ارائه دهنده خدماتی ارزنده به مردم شهرستان گچساران ، شهرهای مجاور  و حتی استان های مجاور باشد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها