نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1397 - 9:56
تعجب می بینم چند مدتی است این فرهنگ سرا تبدیل به کاروانسرا شده و از رسالت خود به دور گشته و مکانی دنج برای آدم های حاشیه ای و جوانان حاشیه ساز طوایف تبدیل شده و بیش از گذشته یادآوری شرارت گذشته این محله را با دعوت گروهی این آدم ها در یادها زنده می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عقیل زارعی_یکی از مخاطبان این پایگاه خبری با ارسال یادداشتی نوشته است:

وقتی طرح ملی نوسازی بافت فرسوده کلید خورده شد و به محله قدیمی و خاطره انگیز ما رسید هم خوشحال بودم و هم در ذهن خود دنبال ایده ای می گشتم که چه چیزی می تواند همزمان با طرح نوسازی بافت جسمی محله، طرح نوسازی بافت روحی و فرهنگی آن را هم درمان کند تا کمتر این محله خاطره انگیز به بی فرهنگی متهم شود.

چون بعضی از بیرون می گفتند هر چه این محله نوسازی شود تغییری در فرهنگ آن ندارد. این جمله به شدت آزار دهنده بود. تا مکانی در قلب محله به نام فرهنگسرای محله سادات افتتاح شد. اگر چه برنامه هایی اجرا می شد اما آهسته آهسته آن شد که نمی باید می شد چرا که وقتی نیتی هر چند خیر در راستای بزرگنمایی و تبلیغ باشد به حاشیه می رود و به کام انجمن های خیریه و دفتر نماینده و از دخل اداره ارشاد و شهرداری شروع به توهین به آن مردم نجیب کردند و طرح گداپروری با کمک به فقرای آن محله کلید خورد. نمی گم که فقیر نیست! اما شرافت و آبرو که هست!

بگذریم تا به اینجا را کاری نداریم که چه بود و چه می شود. در عین تعجب می بینم چند مدتی است این فرهنگ سرا تبدیل به کاروانسرا شده و از رسالت خود به دور گشته و مکانی دنج برای آدم های حاشیه ای و جوانان حاشیه ساز طوایف تبدیل شده و بیش از گذشته یادآوری شرارت گذشته این محله را با دعوت گروهی این آدم ها در یادها زنده می کند.

کاش حاج تاجگردون در نبودش اخطاری به بانیان این جلسات دهد تا دیگر از این اتفاقات و دور هم نشینی های حاشیه سازان مشغول در پتروشیمی گچساران، برای استراحت در کاروانسرای محله سادات ببخشید فرهنگسرای محله سادات را نبینیم.

کوچک همه بچه های محله
انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها