نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. شهريور 1397 - 7:48
شما بهتر از هر کس باید بدانید و آنجایی که خود را به عنوان معمار اقتصاد بر مردم غالب کردید! بنای یک چارچوب با تغییر نقشه و نه فرد، نفر یا هر شخص دیگری تغییر می کند!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مصطفی جوزانی-در حالی که اختلال و ناکارآمدی های اقتصادی کشور برخلاف تغییرات نفری به بحث بن بست ساختاری در سیستم اقتصادی برمی گردد! و این مهم به اصطلاح نه برای جامعه، منتقدین و اقتصاددانها اظهر من الشمس است، بلکه شخص رئیس جمهور هم از آن بی اطلاع نیست!.

اما شایدبرخلاف میل باطنی و با فشارهای طیف اقتصادی درونی دولت و چنبره زده بر سیستم پولی و مالی کشور(نیاورانی ها)، سیف را مشاور خود می کند!

بنابراین خواه ناخواه پاسخ به این سوالات مرهمی بر اذهان مشوش می شود!

1_چرا و چه رابطه اقتصادی و معامله ای مابین نمایندگان استیضاح کننده با این تیم مخوف وجود دارد که مانع رسالت مجلس و پیگیری بابت قانع نشدن از پاسخ های رئیس جمهور می شوند؟

2_می توان تصور نمود که یکی از بندهای معامله ای نمایندگان استیضاح کننده با این تیم، حق السکوت در برابر به کارگیری مجدد سیف بوده باشد؟.

3_سوال سوم را از نماینده حوزه خود و غایب بزرگ جلسات مهم مجلس دارم، آیا می توانید بندی، خطی، مطلبی به گزارش خود به مردم حوزه انتخابیه اضافه کنید و دلیل دهن کجی مستقیم رئیس جمهور را به وکلای ملت و غیر مستقیم به خود ملت را به این انتخاب و انتصاب اعلام کنید؟.

چون شما بهتر از هر کس باید بدانید و آنجایی که خود را به عنوان معمار اقتصاد بر مردم غالب کردید! بنای یک چارچوب با تغییر نقشه و نه فرد، نفر یا هر شخص دیگری تغییر می کند!.

در پایان این سوال را نه اینکه آشکارا شما را وکیل الدوله خطاب کرده باشیم بلکه به این دلیل و به گفته آن دوستمان که مابین دوگانه دولت و ملت گیر افتاده اید! اینگونه طرح کرده ایم؟.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها