نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1397 - 12:03
بحران ها نتیجه عملکرد یک فرد، یک شبه و یک سال نیست بلکه نتیجه سالها کوتاهی در رفع موانع و عیوب است که به یکباره در برهه ای سرباز می زند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسائل اقتصادی اخیر کشور بیش از آنکه مقصر بیرونی داشته باشد،حاصل اشتباهات تیم اقتصادی دولت،فعالیت های اقتصادی مراکز متنوع و خارج از دولت،سیستم معیوب اقتصادی،عدم شفافیت و نظارت دقیق و کافی،وجود انحراف در بودجه،در حاشیه قرار گرفتن بخش خصوصی، سواستفاده برخی سرمایه داران و شرکت ها،احتکار و… بوده که متاسفانه وضعیت بغرنج کنونی را رقم زده است.

بحران ها نتیجه عملکرد یک فرد، یک شبه و یک سال نیست بلکه نتیجه سالها کوتاهی در رفع موانع و عیوب است که به یکباره در برهه ای سرباز می زند.
امروز شاهد هستیم در بازار کالاهای تولید داخل کمیاب و نایاب و تبع آن قیمت ها چند برابر شده است که آنچه امروز در بازار خودرو،موبایل،لوازم خانگی و برخی اقلام دیگر رخ می دهد خطا و فسادی برنامه ریزی شده است که متاسفانه دولت به تنهایی قادر به کنترل و مدیریت این وضعیت نیست.

 میطلبد مجلس شورای اسلامی خصوصا تیم اقتصادی مجلس متشکل از کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه نقش ویژه و سازنده تری ایفا کند.

فقیرتر شدن اقشار جامعه و ایجاد فاصله طبقاتی مسائل و آسیب های خطرناکی بهمراه دارد که طی سالیان اخیر افزایش خشونت و فسادهای اجتماعی ماحصل همین مورد بوده و لذا جهت بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان، کارگران،مستمری بگیران نهادهای حمایتی،کارمندان دولت و کلیه نیروهای کشوری و لشکری در نیمه دوم امسال نیاز فوری به ارائه و بررسی بسته های جدید از سوی دولت و مجلس است.

جنابعالی بعنوان وکیل و صدای مردم ایران در کمیسیون برنامه و بودجه نقش خطیری در پیگیری مطالبات داشته که امیدواریم به زودی خبرهای خوبی از مجلس شورای اسلامی توسط شما برای مردم مخابره گردد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها