نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مرداد 1396 - 13:07
روزی که رهبری فرمودند از آمریکا تعهد کتبی با امضای ریاست جمهورش بگیرید گفتند امضای کری پای قرارداد تضمین است.همان امضایی که پدر صدام را در آورد و سر قذافی را زیر آب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدائی-دو سال پیش همین روزها بود که طفلی متولد شد عجیب الخلقه.کودکی که در بدو تولد موافقان یا به تعبیر دیگری پدر و مادرهای زیادی داشت که هر کدام برای اثبات نسبتشان ژن های برترشان را به رخ می کشیدند. یکی برای اثبات حقانیتش قسم جلاله می خورد و دیگری آن را آفتاب تابان می نامید .

آن یکی برای صدور شناسنامه و گواهی ولادت و اثبات آینده روشن آن طفل ناقص فقط بیست دقیقه وقت گرفت و دیگری آن را به سان سال عام الفیل تاریخ را به دو نیم قبل از تولد و بعد از تولدش تقسیم کرد.

خلاصه آن روزهای داغ تابستان برو بیایی بود در کوچه اعتدال.اما این وسط عده ای قدم این طفل را نحس می دانستند و معتقد بودند این میلاد نامیمون موجب خسران فراوان خواهد شد اما عده ای افراطی آنان را دلواپس و متحجر خواندند و با چماق تعامل با پدر این طفل بر سر مخالفین کوبیدند.

حال که به روز جشن تولد دوسالگی این کودک نو پا که قرار بود منجی ملت ایران شود رسیده ایم بر عکس کودکان نامشروع دیگر اینبار این کودک پدرش مشخص ولی مادر ندارد.

دایه های مهربانتر از مادری که آن روزها هر کدام سینه بر دهان این طفل گذاشته تا در بزرگ شدنش گوشت و پوست و استخوانش را از آن خود بداند اکنون از بوی بد فضاحت این کودک بینی خود را گرفته و هیچ هیچ کنان از کنارش رد می شوند و تازه بر مادر بی فکرش لعنت هم می فرستند.

آری آن کودک ناقص الخلقه برجام است و پدرش آمریکا و مادری که خواب است.اکنون که دو سالگی برجام نیز گذشت یکی یکی تذکرات رهبری و دلواپسی دلواپسان روشن و اثبات شده است.

تذکرات و دلسوزی هایی که اگر آن روز جدی گرفته می شد اکنون نیازی به کی بود کی بود من نبودم نداشتند .صبح روز امضای توافق برجام تیترهای مستانه روز بدون تحریم و فرو ریختن دیوار تحریم ها و هزاران تیتر دیگر روزنامه های زنجیره ای و رقص و شادی طرفداران ساده لوح دولت در خیابان ها خفقانی برای مخالفین برجام ایجاد کرده بود گویی دولت رضا خان است و منتقدین مدرسهایی دیوانه.

اصلا مگر می شد نقدی کرد؟ فورا حواله جهنم می شدی و متحجر و کاسب و دلواپس و افراطی ات می خواندند و پدرت را ... صلوات.

روزی که رهبری فرمودند از آمریکا تعهد کتبی با امضای ریاست جمهورش بگیرید گفتند امضای کری پای قرارداد تضمین است.همان امضایی که پدر صدام را در آورد و سر قذافی را زیر آب کرد.

آن روز که می گفتند تغییر دولت ها در آمریکا اصلا تاثیری در برجام ندارد استغفرالله.

حال دیدند که مجلس و دولت جدید چنان دست به دست هم دادند که حرفی برای گفتن نمی ماند درست مثل همکاری دولت و مجلس خودمان و هر دو در جهت حفظ منافع آمریکا و بر باد دادن منافع ملت ایران.

آن روز که گریه دلسوزان نظام را دلواپسی می نامیدند نمی دانستند که امروز حرف دو سال پیش دلواپسان را با شدت و حرارت بیشتر بیان می کنند و خود دلواپس می شوند.

اما جالب اینجاست از آن دایه ها و مادرها یکیشان هنوز خواب است و ماله کشی می کند و تحریم های جدید با امضای ۴۱۹ نفر را تحریم جدید نمی داند و آن را تجمیع تحریم های غیر هسته ای قبلی میداند و احتمال می دهد شاید!!!!شاید عوائد ما را از برجام کاهش دهد خدای ناکرده.

انگار اصلا سخنرانی های یکدیگر را نیز گوش نمی دهند و خالی بندی هایشان را هماهنگ نمی کنند که رئیس دیپلمات دولت و همینطور رئیس دیپلماسی دولت روزهای اول آن فتح الفتوح می گفتند در روز اجرای برجام توجه کنید در روز اجرای برجام تمام تحریم ها چه هسته ای چه تسلیحاتی چه حقوق بشری لغو نه تعلیق بلکه کاملا لغو خواهد شد .

آنجا که خود آمریکایی ها اعلام می کنند روح و جسم برجام را نقض کردیم ولی ایران باید تعهدات خود را انجام دهد جناب معاون می فرماید نقطه قوت ما انجام تعهدات از سوی ماست.

پس از تصویب ۹۹.۹ درصدی تحریم های موسوم به تحریم های مادر سناتور دموکرات آمریکایی این تحریم های به قول خودشان بی سابقه در تاریخ را مقدمه ای برای لغو کامل غنی سازی در ایران می داند .

حال که دولت و مجلس آمریکا اینگونه برای منافع خودشان و دشمنی با ملت ایران همدست شده اند مردم ایران نیز منتظر اقدام متقابل معقولانه و مشترک مجلس و دولت ایران هستند.

آن زمان که رئیس جمهور در مناظرات می فرمودند اگر می خواهید سایر تحریم ها نیز برداشته بشود به من رای بدهید حالا اگر می تواند جلوی تحریم های جدید را بگیرد لغو تحریم های قبلی پیشکش.
 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها