نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1396 - 13:50
بهتر بود تهیه کننده لیست با هر قصد و نیتی، به جای اسم و به جای لوده گی های رسانه ای و بازی عکس های پر زرق و برق، شلوغی های دوره ثبت نام، طنز فراوانی فالورهای اینستا، تمرکز بر تخصص، کارآمدی، دلسوزی، عدالتخواهی می نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چند روزی است، لیستی از نامزدهایی که شانس رای آوری آنها قطعی و صددرصدی است، در فضای مجازی محدوده ای را برای خود قرق کرده است.

به تهیه کننده لیست کذایی و جوابیه های آن توسط دیگر نامزدها کار نداریم. بازی های رسانه ای اسامی، مظلوم نمایی های اسامی، جنگ روانی اسامی، هم تاثیری بر روند تبلیغات عادی و طبیعی ندارد و نخواهد داشت.

حال اما بهتر بود تهیه کننده لیست با هر قصد و نیتی، به جای اسم و به جای لوده گی های رسانه ای و بازی عکس های پر زرق و برق، شلوغی های دوره ثبت نام، طنز فراوانی فالورهای اینستا، تمرکز بر تخصص، کارآمدی، دلسوزی، عدالتخواهی می نمود.

 از همه مهمتر با هر حال و هوا، فکر و اندیشه ای، تعهد نسبت به شهر و شهروندان را قبل از تعهد به شخص و اشخاص خاص و جریانی خاص، از فاکتورهای مهم شورای شهروندان بیکار و پر دغدغه گچساران قلمداد می کرد.

متاسفانه در دوره قبل شورای شهر، با وجودی که شورای شهر از فقر تخصص، تجربه و مدیریت بی نیاز بود، اما بی تدبیری ها و نبود استقلال و تعهد به معنای دقیق کلمه در حق شهر و شهروندان توسط برخی اعضا، که اعضای فعلی هم نامیده می شوند، چونان شان صندلی و جایگاه مهم مدنی ترین نهاد شهری را نزول داد، که با همه احترام به نامزدها، کسانی به خود اجازه جسارت برای ورود به این عرصه خطیر را به خود داده اند، که خواست مهم حاکمیت شهرستان برای هر چه بهتر و راحتتر جهت باج خواهی و تحمیلات خواستها به آنان باشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

برخی با حضور در انتخابات شورا باعث میشوند که امنیت بانوان و پارکها برگردد.و دیگر کسی مزاحم ناموس مردم نشود،و دیگر کسی در مکان های مقدس... به کسی تجاوز نکند، از ایشان کمال تشکر را داریم .

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها