نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1395 - 13:02
امروز کسانی در جبهه های مختلف انتخاباتی در طیف های مختلف، فارغ از اصلاح طلبی و اصولگرایی، وسوسه قدرت و پست و مقام، جایی برای خالی ماندن دغدغه ذهنی آنها برای درک درد و معیشت مردم و مطالبات جانسوز امام امت نگذاشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروزه اگر حتی اتفاقی و لحظه‌ای،سری به رسانه ها زده شود،قطعا به تحلیل ها و تفسیر های متفاوتی از برنامه ها و استراتژی گروه های مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برمی خوریم. تحلیل ها و مقالات متفاوتی از برنامه ریزی جریانات سیاسی و تمرکز بر حرکات و تصمیمات آنها.

وحدت سلایق مختلف در جریان راست یا اصولگرا، چگونگی کنار آمدن اصلاح طلبان با روحانی، اتمام نگاه اجاره ای به آن!!! و یا آمادگی برای عبور از وی!! چرایی رد صلاحیت بقایی، اذن احمدی نژاد، مشایی یعنی احمدی نژاد و احمدی نژاد یعنی مشایی!! و از این قبیل تحلیل های سطحی و تکراری در این چند ماهه اخیر.

در این بین افراد و گروه های زیرمجموعه هم کماکان چشم انتظار نتایج تصمیمات(بخوانید دیگر شاید صوری). بی اطلاع از آنکه الیگارشی طماع و سهم خواه و جریانات بسته قدرت که یقینا وابستگی زنجیره ای آنها با یکدیگر بیش از همیشه برای مردم و عموم جامعه آشکار شده است، می باشند.

کسانی که در جبهه های مختلف انتخاباتی در طیف های مختلف، فارغ از اصلاح طلبی و اصولگرایی، وسوسه قدرت و پست و مقام، جایی برای خالی ماندن دغدغه ذهنی آنها برای درک درد و معیشت مردم و مطالبات جانسوز امام امت نگذاشته است.

تا جایی که مقامی در بالاترین سطح اجرایی نظام، با وقاحت تمام هر از چندگاهی با به اصطلاح تیکه پرانی در لفافه به رهبری نظام، توپ را در زمین تفرقه افکنان خارجی می اندازد، بعد کسانی دم از مصلحت اندیشی های کاذب و بی مورد و دلهره آور می زنند، عمارها و ابوذرها را خفه و تهدید به سکوت!!! مالک ها را در اوج مظلومیت در شام و حلب تهدید به برگشت می کنند!!!

 دیگر مسئول و رئیس قوه یا بهتر بگوییم جناب لاریجانی مجلس، و وابسته در پشت پرده با جبهه‌های نوظهور انتخاباتی و مدعی نفی وضع موجود، سینه چاک می کند برای افتضاحات غیر قانونی دولت فعلی در به تصویب نمودن و قانونی کردن رانت خواری ها و ویژه خواری های آنها در بحث حقوق های نجومی!!!

اینجاست که جریان حزب الله باید هزینه دهد، اینجاست که باید عمارها برای رساندن ندای رهبری و امام امت اول از میادین مین وار ثروت و قدرت، بعد از مصلحت اندیشی های خفقان آور عبور کنند حتی اگر به اندازه روشنگری برای عده ای قلیل.

 اینجاست که باید دست از آبرو شست. تهمت ها و توهین ها را در راه مبارزه و روشنگری به جان خرید. سرخوردگی ها کشیده و خود را هزینه رهبری قبل از آنی که سر از چاه تنهایی درآورد، کنیم.

انتهای پیام/م

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها