نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1394 - 18:16
کدخداهای سیاسی امروز!!
نویسنده: 
اسماعیل زارعی
از همه کسانی که ادای کدخداهای دیروز و کدخداهای سیاسی امروز را در میاورند میخواهیم از این آداب و رسوم غلط و بی معنای فکری و منطقی دست بردارند چرا که همه ما میدانیم در پشت پرده این کدخدامنشی های سیاسی انتخاب مدیر هر اداره از هر ایل و طایفه با رأی بیشتر هست!

به گزارش آفتاب جنوب،همان طور که بارها گفته ام، مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند و هیچ فرد و یا گروه و دسته ای حق تحمیل فرد و یا افرادی را به مردم ندارند. جامعه اسلامی ایران که با درایت و رشد سیاسی خود جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن و حاکمیت قوانین خدا را پذیرفته اند و به این بیعت و پیمان بزرگ وفادار مانده اند، مسلم قدرت تشخیص و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند.صحیفه امام- جلد ۲۱- صفحه۱۰

 

الا یا ایها کدخداهای سیاسی دست از سر مردم کهگیلویه و بویراحمد بردارید و اجازه دهید خود آنچه را که تشخیص داده اند به عنوان اصلح برگزینند، این چه رسم زشت و فریبنده ای است که صد البته میراث شوم به جای مانده از کدخداهای دیروز خانین و حکومت طاغوت بود که بر گرده مردم منت می نهادند تا با خوش رقصی سهمی از این کدخدامنشی را دریافت کند.

 

 حقا که در همین دهه گرامیداشت یوم الله فجر انقلاب اسلامی بودیم یوم اللهی که با حضور مردم و با از خودگذشتگی این مردم قدرت طواغیت ۲۵۰۰ساله شوم شاهنشاهی از پیکره این ملت و کشور رخت بست.

 

اما حاشا که عده ای نمی خواهند این رسم های به جای مانده از گذشته را فراموش کنند چرا که در نظام انقلاب اسلامی ما شاهد جمهوری اسلامی به تمام معنا دارای ظهور و بروز جمهوریت و اسلامیت هستیم و گذشت آن دوران ارباب و رعیتی،دوران جاهلیتی که عده ای خود را خان و کدخدا و زعیم مردم می دانستند پای در گور تاریخ نهاده است و مردم دیگر نیازی به قیم ندارند.

 

آیا این توهین به شعور مردم نیست که یک جماعتی بنشینند برای مردم تصمیم بگیرند؟مردم خود قدرت تشخیص دارند و بحمدلله این آزادی برای همه ما فراهم است که بتوانیم انتخابمان را آزادانه انجام دهیم.

 

 لذاست که از همه کسانی که ادای کدخداهای دیروز و کدخداهای سیاسی امروز را در میاورند میخواهیم از این آداب و رسوم غلط و بی معنای فکری و منطقی دست بردارند چرا که همه ما میدانیم در پشت پرده این کدخدامنشی های سیاسی انتخاب مدیر هر اداره از هر ایل و طایفه با رأی بیشتر هست!

چرا که همه ما مطلع هستیم پشت پرده زد و بندهای گروهی است که جز برای خودتان برای مردم و عوام الناس هیچ سودی ندارد،احترام و خضوع مردم غیور استان ما با فرهنگ غنی دینی و محلی بر آن میدارد که بر بزرگان خود احترام قائل شوند اما اینگونه رفتارهای این مردم سبب نشود عده ای به سود خود و خانواده و جیب خودشان از نام و رأی این مردم سؤاستفاده بکنند.

 

این مردم باید کسی را انتخاب کنند که وکیل و نماینده مردم و ملت باشد،چرا توجه این کدخداهای سیاسی آنقدر به سمت زر و زورشان رفته است که از زد و بندهای سیاسی غالب و داد و ستدهای حزبی و جناحی چشم پوشی می کنند.

 

مگر اینگونه نیست که *امام خامنه ای فرمودند: "مجلس ریل‌گذار حرکت دولت است،اگر مجلس دنبال رفاه مردم، عدالت، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت و استقلال باشد، ریل‌گذاری به سمت این اهداف خواهد بود،اگر مجلس، مرعوب غرب و آمریکا باشد، دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد، این، مملکت را بدبخت خواهد کرد".

امروز پس از گذشت ۳۴ روز اجرای برجام کدام گشایش اقتصادی برای مردم انجام شد،کسانی که تبریک گوی برجام هستند کسانی که با نام برجام و سیاست های اقتصادی و بین المللی دولت پرستیژ خاص حق به جانب میگرند باید با دیدن وضع اقتصادی و معیشت مردم عذرخواه این ملت باشند نه ادعای برجام های دیگر؟.

 

البته کدخدامنشی های که با برپایی ناهار و شام و با رد و بدل شدن لیست انتساب و انتخاب افراد به شرط رأی انجام می شود آخر و عاقبتی جز برجام های بی نتیجه ۳۴روزه و بیست دقیقه تصویب شده را هم دارد،و اما شما مردم باید بدانید که *مقام معظم رهبری فرمودند:یکی از اهداف مذاکره‌کنندگان که واقعاً زحمت کشیدند و عرق ریختند این بود که با سرمایه‌گذاری خارجی گشایش اقتصادی ایجاد شود،دو روز قبل مسئول آمریکایی گفت کاری می‌کنیم که کسی جرئت نکند در ایران سرمایه‌گذاری کند،اینکه بنده ١٠بار گفتم #نمیشود_به_آمریکا_اعتماد_کرد، معنایش این است/ ٢سال #مذاکره، حالا که تمام شد می‌گویند ما نمی‌گذاریم.*

به حول قوه الهی این مردم هستند که در روز ۷اسفند ماه پیروز انتخابات هستند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها