نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1393 - 17:44
حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) گچساران در بیانیه ای از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،در این بیانیه آمده است.

 

بسمه تعالی

دهه مبارک فجر انقلاب اصيل ما جلوه ای از نهضت پر عظمت حضرت رسول الله (ص) است . امام خميني(ره)

سپاس و ستایش خداوند منان را که توجه و عنایت ویژه اش به ملّت مسلمان و انقلابی ایران این توفیق بزرگ تاریخی را برای آنان پدید آورد تا با رهبری خردمندانه‌ بزرگ مردی از سلاله‌ پاک رسول خدا (ص) نظام ارتجاعی و منحط دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را براندازد و به جای آن نظام مترقی جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

 

 دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری ملت غیرتمندی است که با نام خدای متعال و به فرمان امام بزرگوار خویش با مشت های گره کرده به میدان آمدند تا شاهد شکوفایی دوباره اسلام باشند و پایه های ستمشاهی وجباران را فرو ریزند. این چنین بود که علیرغم تمام تنگناها و دشواری‌ها، محرومان و مستضعفان پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند .

 

امروز نیز یاد خمینی کبیر(ره) قلب مالامال از عشق پا برهنگان را به طپش وا می‌دارد و آنچنان بهجت و شوری به پا می‌دارد که ذکرش لرزه بر اندام طمع‌کاران و بدسیرتان می‌افکند. در طول این سالها این نظام با ناملایمت هایی از داخل و خارج روبه رو بوده که به حول و قوه پروردگار و عنایات امام زمان(عج) وتدابیر مقام معظم رهبری کم اثر ماند و کشور مسیر روبه جلو را ادامه داد.

 

دولت مردان باید بدانند این انقلاب دارای حقایقی مانند تقوا،مردم سالاری دینی و عزت ملی می باشد واگر تصمیمی از تصمیماتشان به این امورخدشه وارد کند به درگاه خداوند مسئول خواهند بود. باید بدانندکه وظیفه امروزشان بادر نظر گرفتن کلیه اصول وارزشها وپیروی از امر امام خامنه ای در امور داخلی و بین المللی ، بکار بردن تمام همت خود در جهت ریشه کن کردن ویژه خواری ها،رفع رکود اقتصادی و ایجاد بستر های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی ،استفاده از ظرفیتهای کشاورزی و فرهنگ سازی اسلامی در کشورمی باشد.

 

باید بدانند تمامی دستاورد ها نباید به عزت ملی کشور خدشه وارد کند. باید بدانند که اگردنبال رضایت خداوند هستند باید رضایت مردم را کسب کنند. ما کارمندان بسیجی در این مقطع حساس که نظام سلطه جهانی هر روز ، هجمه خویش را برانقلاب اسلامی بیشتر و بیشتر می‌کند و به انحاء مختلف سعی در تضعیف و انحراف روحیه مبارزه‌ طلبی و ظلم ستیزی ملت‌های مظلوم را دارد، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضوری گسترده و پرصلابت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، سی و ششمین فجر پیروزی را تبریک گفته و بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنیم و اعلام می داریم همراه و همصدا با سیل خروشان ملت ایران در راهپیمایی عظیم روز 22 بهمن فریاد عزت خواهی و ایستادگی سر خواهیم داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها