نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1393 - 9:09
معاون امور فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج گفت:یکی از عوامل اصلی در محرومیت کهنه و تاریخی استان ،نبود ثبات مدیریت و تغییرات پی در پی یک مدیر در یک نهاد علمی و سیاسی است.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از بویرخبر،حجت الاسلام والمسلمین محمد غفاری معاون امورفرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، با انتقاد از عدم ثبات مدیریتی در استان،ابرازداشت: همه دولت‌ها خدماتی در استان انجام داده‌اند که این خدمات را مرهون انقلاب اسلامی هستیم.

دانشگاه آزاد مربوط به جوانان نیست

وی در ادامه با بیان این موضوع که به عنوان نماینده دانشگاه در تودیع هفت رئیس دانشگاه سخن گفتم، بیان داشت:شدت میل به آموزش عالی در استان کهگیلویه و بویراحمد فقط مربوط به جوانان نیست و در این خطه میانسالان و کهنسالان نیز برای آمدن به دانشگاه شوق و رغبت دارند.

غفاری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در استان جوان است، اظهار داشت:در این استان استاد و کارمند بازنشسته نداریم که از این منظر دانشگاه جوان و چابک است که این مسئله هم فرصت است و هم تهدید.

در طی ده سال هفت مدیر را در دانشگاه آزاد دیدیم

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با بیان اینکه در طول مسئولیت من در این دانشگاه هفت رئیس دانشگاه آزاد تغییر کرده،تصریح‌ کرد:بین ناپایداری،کم ثباتی در مدیریت‌ها و توسعه‌نیافتگی رابطه وجود داردو همین موضوع باعث محرومیت کهنه و تاریخی استان در بعضی مواقع شده است.

صندلی پست ها در استان بسیار لغزان و شکنده است

غفاری در ادامه به ناپایدارترین پست‌ها در استان اشاره کرد و افزود: سه پست،معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و استاندار،ناپایدارترین پست‌های استان بوده که پشت سر هم عوض کردن این پست هادر بیشتر مواقع بدترین ضربه ها را به این استان وارد کرده است.

مدیریت دانشگاه آزاد یاسوج لغزنده ترین مدیریت استان

وی در ادامه با بیان این موضوع که باید ثبات مدیریتی است در استان حاکم شود، گفت: در دانشگاه دولتی یاسوج و علوم پزشکی استان موضوع فرق می‌کند، ولی دلیل تغییر زود مدیریت‌ها در دانشگاه‌ آزاد یاسوج مشخص نیست.

معاون امور فرهنگی دانشگاه آزاد یاسوج با اشاره به اینکه ثبات مدیریت‌ها در اصفهان بیشتر از استان کهگیلویه و بویراحمد است، تاکید کرد: در ذات دانشگاه و مردم تغییر زودهنگام نیست ولی مشخص نیست که چرا در دانشگاه آزاد برخلاف سایر دانشگاه‌ها تغییرات زود هنگام است.

مردم مخالف تغییرات زودهنگام مدیران هستند

غفاری با طرح سئوالاتی از این قبیل که آیا مردم قائل به تغییر و ناپایداری مدیریت‌ها هستند؟، اظهار داشت: تغییرات اینچنینی پیام خوبی ندارد و بین ناپایداری و عدم توسعه رابطه است  که همین امر باعث محرومیت بیشتر استان و عدم پیشرفت در کارهای علمی خواهد شد.

انتقاد غفاری از نماینده بویراحمد و دنا در مجلس

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیریت‌ها باید ثبات داشته باشند، خطاب به نماینده بویراحمد و دنا گفت: آقای زارعی تغییرات زودهنگام کمکی به توسعه استان نخواهد کرد و این خوب نیست.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت