نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1393 - 9:00
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ناو آمریکایی با دستور از پیش تعیین شده ای به سوی هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد و جمعی از هموطنان ما را به شهادت رساند.

به گزارش آفتاب جنوب ، سردار یونس امیری با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر ماه سال 1367 اظهار داشت: جنایات آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران تا به امروز کم نبوده است.

وی اوج جنایت آمریکا را حمله ناو وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران بیان کرد و ادامه داد: ناو آمریکایی با دستور از پیش تعیین شده ای به سوی هواپیمایی مسافربری ایران حمله کرد و جمعی از هموطنان ما را به شهادت رساند.

هیچ صداقتی از آمریکا ندیده ایم

فرمانده ارشد نظامی استان با اشاره به سخن امام (ره) که فرمودند: صلح و گفت و گو هیچ گاه بین گرگ و میش اتفاق نخواهد افتاد، افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص این که آمریکایی ها دروغ می گویند، ما هم هیچ اعتمادی به آمریکایی ها نداریم و صداقتی هم از آن ها ندیده ایم.

وی با اشاره به مذاکرات گروه سیاسی ایران با آمریکا و مذاکرات ژنو، تأکید کرد: سیاسیون گفت و گوهایی دارند و ما امیدواریم که این سیاسیون موفق شوند اما به هر حال هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم.

رعایت حقوق بشر از سوی آمریکا دروغی بیش نیست

امیری در پاسخ به این سؤال که آمریکا جنایت هایی را در کشورهای مختلف انجام داده و دم از حقوق بشر می زند آیا این حقوق را در کشور خود اجرا کرده است بیان کرد: آمریکایی ها حقوق بشر را مستمسک خود قرار داه اند و برای بهره گیری و منافع خودشان از این نام سوء استفاده می کنند.

فرمانده سپاه فتح خاطر نشان کرد: آمریکا نه در دنیا و نه در کشور خود حقوق بشر را رعایت نمی کند و جز کشتار مردم بی گناه تا به امروز کاری انجام نداده است.

وی در پایان گفت: مردم کشور آمریکا در حصر کامل اطلاعات و اخبار قرار دارند، مردم آمریکا متوجه نیستند که در دنیا چقدر علیه جنایات آمریکا شعار می دهند و همه دنیا بر این امر واقفند که آمریکا هر آنچه در مورد حقوق بشر می گوید دروغی بیش نیست.

 

منبع: ایل بانو

انتهای پیام/ م

نظرات کاربران

تازه های سایت