نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. تير 1393 - 10:37
فرمانده سپاه فتح استان كهگيلويه وبويراحمد گفت: تلاش آمريكا و رسانه هاي غربي جلوگيري از موج اسلام خواهي در جهان است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به گزارش خبر لنده ، سرتيپ دوم پاسدار يونس اميري در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه ناحيه لنده ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان اظهار كرد: ماه رمضان ماه ميهماني خداوند و ماه بندگي و تقرب به درگاه خدواند يكتا و بي همتاست.

 

 

وي افزود: ماه رمضان ماه اخلاص و عمل به خلوص و نيات صادقانه و افزايش تقواي الهي بر روي كره خاكي است و براي تقرب بيشتر بايد به دامان قرآن پناه برد.

فرمانده سپاه فتح استان كهگيلويه وبويراحمدتصريح كرد: وظيفه همه ماست كه نسبت به دشمنان و نقشه ها و ترفند هاي آنان آشنا باشيم و آمادگي دفاع از ارزشها و آرمانهاي خود در مقابل زياده خواهي هاي آنان را داشته باشيم.

وي تاكيد كرد: امام خميني(ره) با بينش و بصيرت وشناختي كه از دشمنان داشت فرمودند: بيدار باشيم و هوشيار چرا كه هروز دشمنان مشغول توطئه چني و طراحي نقشه هاي شوم برعليه اسلام هستند.

سردار اميري اظهار كرد: چهره پليد دشمنان و جنايات و دشمني آنان با كشورهاي آزادي خواه به خصوص آمريكا و اسرائيل براي تمام جهانيان روشن و آشكار شده است.

وي گفت: بيداري اسلامي امروز كشورهاي اسلامي ريشه در باور اسلام خواهي دارد و الحمدالله روز به روز شاهد جوانه ها اين بيداري در كشورهاي عربي هستيم .

فرمانده ارشد نظامي استان كهگيلويه وبويراحمد اذعان كرد: تلاش آمريكا و رسانه هاي غربي جلوگيري از موج اسلام خواهي در جهان است.

وي بيان داشت: رژيم هاي پادشاهي و پليد منطقه با همكاري و همراهي آمريكا و اسرائيل اقدام به ايجاد يك گروه تروريستي بي رحم بنام داعش و النصره كردند كه با هدف قرار دادن وحدت ميان شيعه و سني ايجاد شده است و اين در سايه غفلت برخي از كشورهاي عربي رشد كرده اند.

سردار اميري متذكر شد: آمريكا با ايجاد گروه هاي تروريستي جديد در خاورميانه به دنبال نابودي آنها هروز لشكر كشي به خاورميانه دارد و تمام سعي و تلاش آنها از بين بردن مسلمانان و شيعيان است.

وي گفت: ايجاد گروه طالبان در افغانستان و حمله به افغانستان به بهانه ازبين بردن طالبان و حمله به عراق به بهانه از بين بردن صدام و مقابله با تروريسم در عراق و جنايت جديد آنها در سوريه و عراق باتشكيل گروه هاي تروريستي جديد داعش و النصره و غيره و حمله به كشور هاي سوريه و عراق كه خوشبختانه با مقاومت مردمي تا كنون اجازه ورد به اين كشور ها را پيدا نكرده است.

اين فرمانده نظامي اذعان كرد: تروريسم دست مايه دسيسه هاي آمريكا و اسرائيل است و با دروغ پردازي و دخالت در امور داخلي دولت ها ضمن دروغ پردازي اقدام به طراحي انقلاب مخملي با هدف از بين بردن دولت هايي كه با آنها هماهنگ نيستند را طراحي كرده است.

وي خاطرنشان ساخت: جنايات اخير در سوريه و عراق با برنامه ريزي رژيم صهيونستي و همكاري و پشتيباني آل سعود در حال انجام است كه نگاه تمام جهان را معطوف به اين جنايات كند تا خود بتواند غزه را بطور كامل اشغال كند.

سردار اميري اذعان كرد: با اعتقاد به خداي بزرگ و مكتب عاشورايي چهره پليد دشمنان و جنايات عظم آنها براي تمام جهانيان به زودي آشكار خواهدشد.

وي در ادامه خاطرنشان ساخت: به بركت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت امروز شاهد مقاومت مردمي در سوريه و وحدت شيعه و سني در عراق با اعلان آمادگي يك ميلون و دويست هزار عراقي براي مبارزه با تروريسم و گروه جنايت كار داعش در عراق هستيم.

فرمانده سپاه فتح استان كهگيلويه وبويراحمد گفت: توجه شيعيان و اهل تسنن به فرمان مرجعيت عاليقدر شيعه حضرت آيت الله سيستاني از بهترين موهبت هاب الهي در روسياه كردن اين گروه تروريستي و عاملان و حاميان آنها در عراق خواهد بود.

وي اظهار كرد:ما در رأس جهان اسلام رهبري مدير و هوشمند و آگاه و بصير ،آشنايي به مسائل سياسي روز داريم كه با هر سخنراني خويش هزاران برنامه طراحي شده دشمنان را نقش برآب مي كند كه دشمنان نيز خود بر اين باور اعتقاد راسخ دارند.

سردار اميري بيان كرد: وجود سردار سليماني در عراق باعث از بين رفتن تمام نقشه هاي دشمنان شد و وي نيز اعلان كرد كه اگر مقام معظم رهبري امر كند نمازمان را در بقيع خواهيم خواند .

 فرمانده سپاه فتح استان كهگيلويه وبويراحمد تصريح كرد: عاقبت كار تروريست هاي صهيونستي و داعشي با خروج با لباس هاي زنانه رقم خورد كه اين همان وعده الهي و نويد بخش پيروزي اسلام و مسلمين است.

امیری در پايان به مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه لنده اشاره کرد و گفت: يكي از برنامه هاي جديد سپاه توجه به اصل جوان گرايي در كنار تجارب ارزشمند نيروهاي باسابقه است.

وي از خدمات سرهنگ نورمحمد صحتي اصل تقدير و براي موفقيت ستوانيكم علي محمدي آرزوي موفقيت كرد.

انتهاي پيام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت