نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1393 - 18:51
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم گچساران طرح پارک سالم به همت سپاه در این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری بر حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد و نامگذاری امسال با این عناوین، مسئولیت و مأموریت مسئولان در این حوزه‌ها دوچندان شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح پارک سالم در گچساران افزود: سپاه ناحیه گچساران با همکاری دیگر ادارات و نهادها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در گچساران طرح پارک سالم را پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه همکاری و تعامل دیگر ادارات در این خصوص گامی مهم در راستای ارائه برنامه‌های تأثیرگذار برای مردم می‌شود ابراز کرد: در این طرح با توجه به پیش‌رو بودن تعطیلات تابستانی از فضای موجود پارک‌ها در راستای اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و .. استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت مردم در مکان‌های عمومی از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها در کنار ارائه خدمات مختلف به مردم گامی مهم در غنی‌سازی اوقات فراغت مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران راه‌اندازی ایستگاه‌های فرهنگی، ایستگاه‌های کتاب، صنایع دستی و گردشگری، برنامه‌های ورزشی و پخش فیلم‌های ارزشی را از جمله برنامه‌های تعریف شده در طرح پارک سالم عنوان کرد و گفت: ایستگاه های نقاشی و خطاطی برای کودکان و اجرای برنامه‌های ویژه نونهالان و کودکان به همراه برنامه‌های ‌شاد از جمله دیگر برنامه های پیش‌بینی در طرح پارک سالم است.

انصاری خواستار تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله شهرداری، شورای اسلامی شهر دوگنبدان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در خصوص اجرای پارک سالم شد و یادآور شد: نهادهایی از جمله کانون بسیج سپاه، نیروی انتظامی، ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه‌ها و انجمن‌های ورزشی و هنری نیز در این خصوص همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها