نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. ارديبهشت 1393 - 10:37
رئیس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه اندازی بخش فوق تخصصی توراکس (جراحی قفسه سینه) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)، سید ذاکر سعیدی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروزبرگزار شد با اشاره به طرح تحول سلامت اظهار داشت: با توجه به عنایات مقام معظم رهبری و برنامه ریزی وزارت بهداشت و درمان درصد ارتقاء سلامت در همه مکان ها به میزان توانایی افراد متخصص هستیم.

وی ادامه داد: اداعا نداریم که به سطح استانداردهای جهانی در زمینه پزشکی رسیده ایم ولی نهایت تلاش را انجام می دهیم که به سمت و سوی اهداف نظام سلامت در جامعه دست پیدا کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با اشاره به فضای نامناسب و مشکلات موجود در این بیمارستان تصریح کرد: با توجه به اعتباراتی که در نظر گرفته شده در صدد رفع مشکلات بیمارستان شهید بهشتی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید بهشتی یکی از قدیمی ترین بیمارستان های استان است، تصریح کرد: فعال و آماده ارائه خدمات نگه داشتن این بیمارستان نیاز به هزینه گزافی دارد در کار ساخت و ساز جدید منطقی نیست ولی در برخی از قسمت ها که نیاز به مرمت داشته باشند کار انجام می شود.

سعیدی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی در حد مطلوب نیست، افزود: با توجه به میزان افزایش جمعیت و میزان مراجعین در تلاش هستیم که بیمارستان جدید راه اندازی شود تا از تعداد مراجعین کاسته شود.

وی با اشاره به خدمات اورژانس تصریح کرد: در بخش اورژانس بیمارستان، طب اورژانس را راه اندازی کردیم که در بدو ورود بیمار به این بیمارستان، پزشکان اقدامات درمانی در حد تخصص انجام می دهند.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه اندازی بخش فوق تخصصی توراکس(جراحی قفسه سینه) در آینده نزدیک خبر داد و افزود: افزایش نیرو در بخش های مختلف بیمارستان، تجهیز بیمارستان به دستگاه های مجهز و به روز از جمله اقداماتی است که در آینده نزدیک انجام می شود.

وی یکی از سیاست ها در حوزه سلامت را تکریم ارباب رجوع دانست و بیان کرد: برای تکریم ارباب رجوع در نظر داریم که با همکاری شهرداری و دیگر نهادهای ذیربط سالن انتظار و پارکینگی برای مراجعه کنندگان راه اندازی کنیم.

سعیدی نژاد به دیگر برنامه های دردست اقدام برای بیمارستان اشاره کرد و ابراز داشت: تعمیر و ساخت بخش سوختگی از دیگر اقداماتی  است که در حال انجام است.

 وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در استان یاد آور شد: بحث ارائه خدمات دولتی و غیر دولتی که در بخش های گوش ، حلق و بینی و رشته هایی که احساس می کنیم کمبود نیرو وجود دارد زمینه را برای آن ها فراهم کنیم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در پایان با دعوت از همه نهادها از جمله شهرداری، نیروی انتظامی و رسانه ها، خواستار همکاری جهت مرتفع شدن مشکلات بیمارستان شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها