نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. ارديبهشت 1393 - 19:49
هر ساله دانشجویان و اقشار مختلف بسیجیان استان اقدام به برگزاری اردو های جهادی از طرف بسیج سازندگی برای رفع محرومیت در مناطق محروم استان می کنند .

به گزارش آفتاب جنوب ، چهار فصل،هر ساله دانشجویان و اقشار مختلف بسیجی اقدام به برگزاری اردو های جهادی از طرف بسیج سازندگی برای رفع محرومیت در مناطق محروم استان می کنند .

این در حالی است که شناسایی مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد قبل از اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم توسط تیم های مختلف جهادی شناسایی و امکانات لازم برای رفع محرومیت به مکان مورد نظر ارسال می شود.

گروه های مختلف جهادی هم بعد از ارسال امکانات اولیه به منطقه محروم با تشکیل گروه های فرهنگی، عمرانی، پزشکی با برنامه ریزی های مختلف کار خود را از روز اول استقرار در منطقه شروع می کنند.

گفتنی است سازمان بسیج سازندگی در سال 79 به فرمان مقام معظمرهبری تشکیل شد که سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در همان سال تأسیس و به صورت رسمی از سال 1381 فعالیت خود را در استان کهگیلویه وبویرراحمد آغاز نمود.

بسیح سازندگی در مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد طی سال های اخیر توانسته با تشکیل گروه های جهادی مختلف بسیجیان اقدامات خوبی در جهت رفع محرومیت در مناطق محروم استان انجام دهد.

این در حالی است که سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در سال 1379 در قالب مجموعه کوچکی با محوریت محرومیت زدایی و با عناوین برنامه ای کشاورزی و منابع طبیعی و آخیزداری،عمران و صنایع روستایی کار خود را در استان شروع کرد و در سال های 83 تا 92پیشرفت چشم گیری داشته است.

گوشه ای از فعالیت جهادگران بسیجی استان کهگیلویه وبویراحمد درمناطق محروم استان را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

 
انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها