نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1393 - 23:37
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا راس ساعت 10 صبح پیکر سه شهید گمنام در پردیس دانشگاه آزاد یاسوج تشییع می‌شوند.

به گزارش آفتاب جنوب ، صبح زاگرس،فتاح محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشییع پیکر سه شهید گمنام در پردیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج اشاره کرد و گفت: این مراسم فردا راس ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه از مسیر جاده شیراز به سمت یاسوج برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه مسئولان، خدمت‌گذاران نظام و آحاد مردم دین بزرگی نسبت به شهدا داریم، گفت: مردم ولایتمدار استان با حضور پر شور در مراسم تشییع پیکر مطهر این سه شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه مردم خداجوی استان کهگیلویه و بویراحمد همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خود از شهدای گلگون‌کفن استقبال می‌کنند و عشق و ارادت خود به شهدا و امام شهدا را به اثبات می‌رسانند، گفت: انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌ها حضوری پررنگ داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراسم تشییع فردا ساعت 10 صبح بر روی دستان امت خداجوی و شهیدپرور تشییع می‌شود، گفت: از مردم خداجوی کهگیلویه و بویراحمد خواستار حضور پرشور و همه‌ جانبه در این مراسم معنوی و روحانی هستیم.

انتهای پیام/ع

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها