نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1393 - 20:24
نازنین 7 ساله، کودکی بود که چندی پیش اسیر زیاده خواهی های ناپدری خود شد و دوران وحشتناکی را پشت سرگذاشت.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از سفیر دنا چندی پیش خبری تحت عنوان "گروگان گیری از سی سخت تا شیراز" تیتر اول همه ی سایت ها و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویر احمد و برخی از سایت های کشوری قرار گرفت که متن این خبر حکایت از دلسنگی و بی رحمی ناپدری نازنین 7 ساله بود که به طمع دریافت 100میلیون پول اقدام به دزدیدن فرزند خوانده خود و آزار و اذیت او در شیراز کرده بود. 

در گفتگوی خبرنگار سفیر دنا با نازنین ،وی وقایع 28 فروردین 93 را این گونه بیان می کند: بعد از خروج از خانه و حرکت به سمت مدرسه در ساعت 7:30 دقیقه صبح و طی مسافتی کوتاهی از درب خانه سه نفر که آن ها را نمی شناختم بعد از توقف بر سر راهم آدرس خانه خاله ام را از من پرسیدند که در همین حین درب خودروی پژو 405 را باز کردند و من را به داخل خودروی خود کشیدند. 

نازنین که مات و مبهوت از اتفاق پیش آمده شروع به گریه کردن می کند با تهدید های سه سرنشین که یکی از آن ها خانم بوده مواجه می شود که اگر گریه کنی تو را می کشیم، اقدام به ساکت کردن نازنین و خوراندن 4 قرص آرام بخش به وی کردند.

نازنین که از این لحظه به بعد مسیر را با استرس و خواب آلودگی طی می کرد، بعد از رسیدن به شیراز به خانه ای ویلایی انتقال پیدا می کند و در آنجا به مدت 4 شبانه روز تحت مراقبت شخصی به نام آرش ،ناپدری خود و زنی باردار بوده است.

 به گفته نازنین، آرش یکی از همدستان ناپدری اش که جوانی قوی هیکل بود در مدت چهار شبانه روز اسارتش در خانه شیطانی بارها وی را تهدید کرده بود که اگر نام مرا فاش کنی به سراغت می آیم و تو را می کشم.

به گفته مادر نازنین، بعد از فوت همسر اولش که کارمند شرکت نفت بود با رستگار ازدواج کرد،که از همان ابتدای زندگی با بهانه گیری های مختلف به دنبال ایجاد بحث و جدل در داخل خانه ، به طوری که شبانه روز بیکار و علاف به دنبال خوش گذرانی های خود بوده و حتی از پرداخت نفقه نیز امتناع می کرد.

به گفته مادر نازنین، تنها بعد از گذشت 5 ماه از زندگی مشترکشان رستگار مبلغی حدود 26 میلیون تومان از او و فرزند گرفته و به نقطه نا معلوم فرار می کند که بعد از گذشت چند ماه با مجوز مقام قضایی از رستگار طلاق غیابی می گیرد. 

به گفته مادر نازنین، در مدت چهار سال گذشته که از رستگار طلاق گرفته بود مزاحمت های تلفنی زیادی را برای او ایجاد می کرد که طی سه روز قبل از اقدام به ربودن نازنین مزاحمت های وی با شماره تلفن های متعدد به اوج خود رسیده بود و آرامش را از این خانواده بی سرپرست گرفته بود.

در ظهر روز واقعه، مادر نازنین بعد از متوجه شدن غیبت فرزند خود در مدرسه و به خیال گم شدن او با تماس با نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی موضوع را به مسئولین شهرستان دنا اطلاع می دهد که این نیروها نیز اقدام به گشت زنی در حاشیه رودخانه بشار و کوهستان های اطراف سرتنگ توت نده می کنند.

پیامک پدرخوانده سرنخ ماجرای ربوده شدن نازنین

در حالی که برخی از مسئولین و نیروهای اطلاعات و آگاهی شهرستان دنا به خانه پدر بزرگ نازنین رفته بودند پیامی با موضوع " بچه ات صحیح و سالم پیش من است صد میلیون میگیرم بچه را تحویل میدهم ،بچه یاسوج است ،اگر شکایت کنی او را نخواهی دید" با خط شیراز به روی گوشی مادر نازنین ارسال می شود.

در این لحظه بود که مادر نازنین به مزاحمت های اخیر رستگار، شوهر سابق خود پی می برد و ماجرای مشکلات خانوادگی و طلاق غیابی از رستگار را برای نیروهای امنیتی بازگو می کند.

نازنین بی گناه که به اسارت ناپدری شیطان صفت خود در آمده بود در مدت چهار روز اسارت در خانه این مرد شیاد با تهدید های مداوم و خوراندن انواع قرص مسکن به او، زندگیش به لبه مرگ نزدیک تر  می شد که عملیات گسترده اطلاعات عملیات نیروهای امنیتی شهرستان و استان در حوزه سرزمینی استان فارس و شهر شیراز شروع می شود

در این عملیات که ابتدای آن با قبول پرداخت 100میلیون تومان پول نقد به رستگار و وعده  اطلاع ندادن نیروهای انتظامی شروع شده، مادر نازنین تحت مراقبت نیروهای نظامی وارد محل قرار با وی می شود که در تماس ناپدری با وی مشخصات خودرو و مکان استقرار خود را به او می دهد.

بعد از حضور مادر نازنین در کنار خودروی پراید، رستگار از وی تقاضای پول کرده  و مادر نازنین تقاضای دیدن نازنین را می کند که در همین حین رستگار که قصد ترک محل را داشته با برخورد به خودروی وانت پیکان پارک شده متوقف می شود و با اقدام به موقع نیروهای حاضر در صحنه و دستور ایست پلیس آگاهی این آدم ربا در دام پلیس آگاهی گرفتار می شود.

به گفته مادر نازنین، آرش و زن همدست وی که شاهد این ماجرا بودند بعد از تماس رستگار و درخواست برای آزادی نازنین اقدام به سپردن نازنین به دست یکی از شهروندان کرده و از نازنین تقاضای تماس با پلیس و شرح ماجرا را می کنند که بعد از آن این دو شخص از محل متواری می شوند و نازنین به آغوش مادرش باز می گردد.

درخواست اشد مجازات برای ربایندگان نازنین

به گفته پدر بزرگ و مادر نازنین بروز حالت های ترس ،استرس ، اضطراب و حالت های روانی در مواقع خواب و بیداری همه از جمله مشکلاتی بود که نازنین 7 ساله بعد از تحمل تهدیدات و فشارهای شدید روحی روانی و مصرف بیش از حد قرص های آرام بخش مبتلا شده است.

نازنین که در شرایط معمولی به خاطر تهدید های یکی از همدستان رستگار به نام آرش به شدت دچار ترس و وحشت شده است دیگر نمی تواند به راحتی به مدرسه برود و یا در بیرون از خانه با دیگر همسالان خود بازی کند که پدر بزرگ و مادر وی خواهان دستگیری دو همدست شیطان صفت رستگار و اجرای اشد مجازات برای آنها شدند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها