نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. ارديبهشت 1393 - 23:29
انتخابات مجمع هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از خبرنگار ورزشی بویرخبر، در این جلسه که با حضور سید محمد هادی آیت الهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام علیپور و اسدی از فدراسیون فوتبال کشور و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع هیئت فوتبال استان برگزار شد؛ پرویز موسوی با کسب 15 رأی از مجموع 23 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت چهار سال دیگر انتخاب شد.

یکی از حاشیه های جالب این جلسه حضور نداشتن نماینده تیم فوتبال شهرداری بود که دبیر هیئت فوتبال استان در صحبت های خود،حضور نداشتن نماینده این تیم را منحل شدن فعالیت های ورزشی این باشگاه از سوی مدیرعامل آن اعلام کرد البته آیت الهی در گفت و گو با خبرنگاران از حمایت فدراسیون از تیم فوتبال شهرداری خبر داد.

بایکوت خبری ابتدای این مجمع از سوی نائب ریس فدراسیون فوتبال کشور از دیگر حاشیه های این جلسه بود که با وجود اینکه از رسانه ها و صداو سیما برای شرکت در این مجمع دعوت شده بود تا هنگام آغاز رأی گیری از ورود خبرنگاران خبرگزاری ها و صداو سیما به سالن محل جلسه جلوگیری شد.

از نکات جالب توجه اجرای این انتخابات عدم حضور علی کفاشیان بود که به دلیل حضور نماینده ای اف سی نتوانست در این انتخابات شرکت نماید و به جای وی سید محمدهادی آیت الهی در این انتخابات شرکت کرد.

اما عدم حضور رییس فدراسون به اندازه ای غافلگیر کننده بود که مسئولان برگزاری فرصت تغییر نام مدعوین را نداشته و جلوی آیت الهی اسم علی کفاشیان ثبت شده بود.

رأی گیری این مجمع به این صورت بود که اسامی اعضای مجمع هیئت فوتبال استان جداگانه قرائت می شد و هر کدام برگ رأی خود را از نماینده فدراسیون دریافت و داوطلب مورد نظر خود را نوشته و داخل گلدان جمع آوری آراء می انداخت.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها