نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1393 - 12:38
سایت حامی نماینده بویراحمد و دنا با انتشار مطلبی ناراحتی خود را نسبت به سخنان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از صبح زاگرس،این روزها بازار خبرهای مربوط به پرداخت مطالبات مناطق محروم داغ است و نمایندگان و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد سعی دارند تا با دادن این خبر خوش به قشر فرهنگی بارقه ای از امید در دل آن ها بنشانند.

در اواخر سال 92 اخبار مسرت بخشی از تلاش نمایندگان استان به خصوص زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا و تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت در رسانه های مکتوب و مجازی استان انتشار یافت.

نکته جالب این اخبار تلاش حامیان نمایندگان در اختصاص این افتخار بزرگ به نماینده محبوب خود بود تا جایی که نامه ها و اسناد مکاتبه این نمایندگان در خصوص مطالبات فرهنگیان در سایت ها انتشار یافت.

شاید اقدام سایت های حامی نمایندگان برای انتشار عملکرد نماینده خود کاری معمول و رایج باشد اما انتشار مطالبی که بعضاً موجب تخریب اشخاص و مسئولان می شود مورد پسند افکار عمومی نبوده و نخواهد بود.

در جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه و جمعی از فرهنگیان در مورد پرداخت مطالبات فرهنگیان، هادی زارع پور از زحمات تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس به خاطر جدیت وی در پیگیری مطالبات فرهنگیان تقدیر و تشکر کرده که این عمل آقای مدیرکل به مذاق رسانه ها و حامیان زارعی نماینده بویرحمد و دنا خوش نیامده و یکی از سایت های حامی وی در اقدامی تلافی جویانه از زارع پور انتقاد کرده است.    

این رسانه حامی غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تمجید و تعریف های مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه با اصحاب رسانه در فروردین 93 ناراحت شده و اقدام به انتشار مطلبی با عنوان «ابراز ارادت ویژه یکی از مدیران برای تاجگردون» نموده است.

در این نوشته که همراه با طرح نکته هایی از اقدامات نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و چگونگی اختصاص اعتبار جهت پرداخت مطالبات مناطق محروم فرهنگیان استان بوده، ضمن انتقاد از تعریف و تمجیدهای زارع پور از نماینده گچساران در جلسه با اصحاب رسانه، درباره چگونگی وارد شدن نمایندگان به بحث مطالبات مناطق محروم فرهنگیان  و نامه نگاری های صورت گرفته نکاتی را متذکر شده است.

این رسانه، سخنان مدیرکل آموزش و پرورش استان را خارج از دایره انصاف قلمداد کرده و هدف وی را صرفاً اعلام وفاداری و خوش خدمتی این مدیر به تاجگردون و رونمایی از نوعی دست بوسی جدید دانسته است.

در پایان این متن انتقادی، ضمن تکرار فرهنگ دست بوسی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش آمده است: «ای کاش رئیس فرهنگیان استان فرهنگ تشکر و فرهنگ اتحاد و همدلی را بجای فرهنگ دست بوسی اشاعه می کرد...»

حال که پس از مدتی لبخند بر چهره فرهنگیان نشسته و قول پرداخت مطالبات آن ها در اردیبهشت ماه 93 آن هم به شرط ها و شروط ها داده شده است به نظر می آید که مردم استان باید تا مدت ها شاهد این موضوع باشند که واقعاً کدام یک از نمایندگان مجلس نقش بیشتری در پیگیری و پرداخت مطالبات فرهنگیان داشته است.

این که نمایندگان ما به فکر مطالبات قشر فرهنگی هستند و در جهت رفاه حال آنان گام برمی دارند امری پسندیده و قابل تقدیر است اما به نظر می رسد رسانه ای کردن اقدامات و راه انداختن دعوای زرگری بر سر اینکه کدام یک از نمایندگان، این اقدام را انجام داده نمی تواند موضوع مهمی باشد.

به هر حال این افراد به عنوان نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس و برای رفاه حال هم استانی های خود تلاش می کنند لذا شایسته است که این تلاش بی منت باشد تا اینکه به واسطه انجام گرفتن کاری که آن هم معلوم نیست چه کسی انجام داده همدیگر را مورد انتقاد قرار دهند.

گفتنی است رقابت تبلیغاتی غلام محمد زارعی و غلام رضا تاجگردون مسبوق به سابقه که متن خبر را می توانید در {اینجا} مشاهده نمایید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت