نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1393 - 12:35
تعدادی از مسئولان و مردم استان کهگیلویه وبویراحمد طی اقدامی از ثبت نام برای دریافت یارانه انصراف دادند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از چهار فصل ، این روز ها با شروع فاز دوم  ثبت‌نام برای دریافت یارانه‌ها خبر های مختلفی از سراسر استان مبنی بر  انصراف مردم و مسئولان استان کهگیلویه وبویراحمد به گوش می رسد.

اخیرا هم جمعی از مدیران و فعالان صنعت، معدن و همچنین صنوف کهگیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از تولید و شکوفایی کسب و کارهای اقتصادی از دریافت یارانه انصراف دادند.

دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه این امر در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و حمایت از دولت تدبیر و امید برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، افزود: علت اصلی انصراف این افراد، کمک به بخش تولید و تکمیل زیرساخت‌های کشور و بهبود شرایط موجود است.

محمد‌رضا باقر‌زاده  هم طی روز های اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از انصراف سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان و فرمانداران شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد از ثبت‌‌نام برای دریافت یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این حرکت خیرخواهانه در سال فرهنگ و اقتصاد با عزمی ملی و مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و در راستای سرعت بخشیدن به اهداف دولت تدبیر و امید در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای کشور و توانمند‌سازی و حمایت از افراد کمتر برخوردار است.

 غلا‌م‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز وظیفه داریم برای کمک به اقتصاد کشور عزم همگانی از خود نشان دهیم.

وی از انصراف خود و خانواده‌اش به همراه جمعی از بستگان برای دریافت یارانه خبر داد و گفت: تعداد 50 خانوار از بستگان ما در یک حرکت دسته‌جمعی از دریافت یارانه‌ها و ثبت‌نام انصراف داده‌اند و از هوادارانی که توانایی مالی دارند این انتظار را داریم که برای کمک به اقتصاد کشور از ثبت‌نام انصراف دهند و اجازه داده شود تا تنها افراد نیازمند و کم درآمد برای دریافت یارانه‌ها ثبت‌نام کرده و این‌گونه بخشی از مشکلات برطرف شود.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده در دوره قبلی ثبت‌نام یارانه‌ها و در هنگامی که حقوق ما از مجلس 2 میلیون و 400 هزار تومان بود از دریافت یارانه‌ها انصراف دادم و یارانه نگرفتم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اکنون هم حقوق بنده در مجلس 3 میلیون و 200 هزار تومان است و در دوره جدید هم برای دریافت یارانه‌ها ثبت‌نام نمی‌کنم.

حجت‌الاسلام بزرگواری با درخواست از هوادارانی که تمکن مالی دارند از آن‌ها خواست در دوره جدید ثبت‌نام نکرده و این‌گونه نشان دهند که برای کمک به اقتصاد کشور در این سال عزم جدی و همگانی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم شب گذشته در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از انصراف خود برای دریافت یارانه با اینکه خود مشمول دریافت یارانه هست خبر داد.

گفتنی است که تعدادی از مسئولان دولت قبل و نمایندگان پیشین در دور اول ثبت نام برای دریافت یارانه انصراف خود را از دریافت یارانه انجام داده بودند .

این درحالی است که معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عصر دیروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت ثبت نام متقاضیان در استان گفت: از آغاز صبح اولین روز ثبت نام برای دریافت یارانه  تا ساعت 16 عصر همان روز 40 درصد از متقاضیان دارای شرایط دریافت یارانه در استان  ثبت نام آنها به اتمام رسیده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت