نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1393 - 23:45
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم صدور روادید برای مقام سیاسی ایران از سوی کشور آمریکا کاملاً غیرقانونی بوده و این رفتارها هیچ جایگاهی در مجامع جهانی ندارد.

به گزارش آفتاب جنوب ، غلام محمد زارعی در گفت و گو با صبح زاگرس در مورد عدم صدور روادید برای حمید ابوطالبی نماینده ایران در سازمان ملل از سوی کشور آمریکا، اظهار داشت: کارشکنی های آمریکا بر افکار عمومی جهان واضح و مبرهن است و از مقامات آمریکایی نیز بیش از این نمی توان انتظار داشت.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه در مورد این موضوع واکنش نشان داده اند و همه در مورد اقدامات خصومت آمیز آمریکا در مسائل سیاسی ایران و کارشکنی های آن به یقین رسیده اند.

زارعی این کارشکنی های دولت آمریکا را اعمال خصومت آمیز بر علیه کشورهای مستقل دنیا دانست و ادامه داد:  عدم صدور روادید برای مقام سیاسی  ایران از سوی کشور آمریکا کاملاً غیرقانونی بوده و این رفتارها هیچ جایگاهی در مجامع مستقل و جامعه جهانی ندارد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس رفتارهای اخیر آمریکا و سخنان دولتمردان این کشور را دور از انتظار ندانست و بیان کرد: وقتی آمریکا به عنوان یک کشور سلطه گر در جهان مطرح است و به صورت یک جانبه در مسائل جهان دخالت می کند برای بقا خود در این شرایط و ادامه سلطه گری راهی جز انجام این رفتارها ندارد.  

وی تصریح کرد: خوشبختانه جهان در مسیر عقب زدن این تفکر سلطه گری قرار گرفته است.  

زارعی ابراز امیدواری کرد که سازمان ملل به عنوان یک کانون و ساختار برای حل مسائل بین المللی، فارغ از هرگونه نفوذ از سوی دولت آمریکا تصمیم گیری کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت