نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1393 - 11:54
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیما نقش مؤثری در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها دارد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از  خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در دیدار نوروزی مدیران صدا و سیمای شبکه استانی دنا با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با فرهنگ‌سازی می‌توان رادیو و تلویزیون را در تراز یک دانشگاه قرار داد.

وی به تقارن عید نوروز با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوع و مناسبی از رسانه ملی و استانی پخش شد و باید به خاطر محتوا و غنای فرهنگی این برنامه‌ها از صدا و سیما تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: در بعد فرهنگی که با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شروع شده، تلاش‌های نظری خوبی صورت گرفته و منتظر اقدام عملی هستیم.

ملک‌حسینی، با تبیین سیره و حکومت فاطمی و همچنین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، ابراز کرد: با نگاهی عمیق به سیره عملی زهرای مرضیه(س) می‌توان الگوهایی مطلوب از اقتصاد مقاومتی استنباط کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که انقلاب، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مردم تاکنون با اقتدار از تهدید و تحریم‌ها عبور کرده‌اند، به مدیران صدا و سیمای استان توصیه کرد: در اجرای گام دوم هدفمندسازی یارانه‌ها از انتقاد نهراسید و همه‌ی تلاشتان معطوف به انصراف توانمندان از دریافت یارانه نقدی با هدف کمک به نیازمندان واقعی باشد.

ملک‌حسینی، همچنین از راه‌اندازی و نصب 10 فرستنده دیجیتال تلویزیونی در نقاط مختلف استان که در روزهای پایانی سال 92 با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان شبکه دنا اجرا شد، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت