نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. فروردين 1393 - 10:00
معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آغاز ثبت‌نام یارانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد 40 درصد از متقاضیان ثبت‌نام کردند.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن نوروزی، عصر امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از صبح امروز ثبت‌نام افرادی که رقم سمت راست کارت ملی آن‌ها صفر است در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: صبح امروز به دلیل مراجعه زیاد متقاضیان سایت رفاهی برای ثبت‌نام متقاضیان قدری دچار کاهش سرعت بود و از ظهر به بعد سرعت به حد کافی رسید و مشکل ثبت‌نام برطرف شد.

نوروزی عنوان کرد: سرپرست خانوار‌های که شرایط ثبت‌نام در امروز را دارند بهتر است به سامانه تعیین شده مراجعه و به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند تا از مشکلات ترافیکی در سطح شهر‌ها جلوگیری شود.

این مسئول افزود: از آغاز صبح تا ساعت 16 عصر امروز ثبت نام 40 درصد از متقاضیان دارای شرایط دریافت یارانه در استان به اتمام رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پست‌بانک، کافی‌نت‌ها و دفاتر ICT کمیته امداد و بنیاد شهید در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد فرم‌هایی را بین افراد متقاضی توزیع کرده و این افراد با پر کردن این فرم‌ها ثبت‌نام می‌کنند.

نوروزی به نحوه ثبت‌نام روستاییان متقاضی دریافت یارانه اشاره کرد و افزود: مراکز ICT در سطح روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کار ثبت‌نام جامعه روستایی را انجام می‌دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سطح شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه روند خوبی دارد و در روز‌های آینده بهتر می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت