نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. فروردين 1393 - 19:31
امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: جمهوری اسلامی ایران مصداق کامل دفاع از حقوق بشر در دنیا است.

به گزارش آفتاب جنوب ، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در گفت و گوی با صبح زاگرس اظهار داشت: با صلابتی که جمهوری اسلامی ایران در دنیا دارد طبیعی است که روز به روز بر دشمنان آن افزوده شود.

وی ابراز داشت: امروز تمام دنیا دارند ثمره انقلاب، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مشاهده می کنند.

حجت الاسلام حسینی صدر غرب را مظهر مخالفت با جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: غرب و به خصوص آمریکا و دولت های اروپایی مظهر مخالفت با جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: صدور قطعنامه ضد ایرانی در پارلمان اروپا مسبوق به سابقه بوده و کینه و خباثت آن ها در قبال ملت ایران را می رساند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: زمانی غرب و دولت های اروپایی فریادشان این بود که ایران خواستار برقراری رابطه با ما نیست اما امروز بر اساس سیاست نرمش قهرمانانه مد نظر رهبری انقلاب زمینه ای فراهم شد تا چهره واقعی دشمنان ما آشکار شود.

وی ادامه داد: امروز عناد و دشمنی غرب و اروپایی ها بر تمام امت اسلامی و بشریت ثابت شده است و این هنر رهبری انقلاب بود که این نقاب را کنار زد.

حسینی صدر صدور قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا را توجیه پذیر ندانست و بیان داشت: صدور قطعنامه پارلمان اروپا بر علیه ایران توجیه پذیر نبوده مخصوصاً اینکه یکی از محورهای این قطعنامه نقض حقوق بشر در ایران است.

وی با بیان این مطلب که در هیچ کشوری به اندازه ایران حقوق بشر محترم شمرده نمی شود، ابراز داشت: حقوق بشر یعنی حرمت قائل شدن برای حق هر انسانی و غربی ها با دفاع از همجنس گرایی و فتنه گر به غلط خود را حافظ حقوق بشر می نامند.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: امروز در دنیا به راحتی حق مسلمانان و افراد مظلوم ضایع می شود و اگر اتحادیه اروپا بر گفته خود صادق است باید از آن ها دفاع کند نه از فتنه گر و همجنس گرا.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مصداق کامل دفاع از حقوق بشر در دنیا است.

حسینی صدر در مورد خواسته اتحادیه اروپا مبنی بر آزادی سران فتنه نیز اظهار داشت: فتنه گران در راستای اهداف آن ها عمل کردند و اتحادیه اروپا ناچار است که از فتنه گران دفاع کند.

وی تأکید کرد: ملت ایران قاضی و داور خیانت های فتنه گران در سال 88 هستند و افکار عمومی دنیا و کسانی که از اعمال آنها آگاه هستند در مقابل این یاوه گویی ها تسلیم نخواهند شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها