نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1393 - 10:10
مطرح شدن موضوع نقض حقوق بشر در ایران را موضوعی نخ نما شده است و دلیل این عصبانیت اروپایی ها، مردم سالاری و استقلال کامل سیاسی در ایران و حاضر نشدن آن برای تأمین منافع نامشروع قدرت های جهانی است.

به گزارش آفتاب جنوب ، غلام محمد زارعی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ضمن غیرقانونی و غیرمنطقی خواندن قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا بر علیه ایران، اظهار داشت: تصویب قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا غیر منطقی و غیرقانونی است.

وی افزود: تصویب این قطعنامه  بیشتر برای مصرف داخلی و با هدف ایجاد جنگ روانی در جریان مذاکرات 5+1 است.

زارعی ابراز داشت: آنچه در حال حاضر برای جهان محرز شده این است که ایران آمده تعامل جهانی با حفظ اصول و ارزش های جمهوری اسلامی و در راستای تعامل مثبت، برابر و توأم با احترام است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به سنگ اندازی های صهیونیست جهانی برای جلوگیری از تعامل ایران با سایر کشورها، بیان داشت: متأسفانه اسرائیل و عمدتاً لابی صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا در صدد سنگ اندازی و مانع تراشی برای اجرای این موضوع بوده و هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که جامعه جهانی بازیچه اهداف شوم و منفعت طلبانه لابی صهیونیست قرار نگیرد.

ادعای نقض حقوق بشر در ایران موضوعی کهنه و نخ نما شده است

زارعی مطرح شدن موضوع نقض حقوق بشر در ایران را موضوعی کهنه و نخ نما شده اعلام کرد و گفت: چون کشور ایران با مبنای مردم سالاری و استقلال کامل سیاسی در حال پیشرفت بوده و حاضر به تأمین منافع نامشروع قدرت های جهانی نیست لذا طبیعی است که باید به طرق و عنوان های مختلف متهم شود.

وی ادامه داد: مطرح شدن نقض حقوق بشر در ایران موضوع غیر قابل باور برای جامعه جهانی است و این اقدام اتحادیه اروپا راه به جایی نبرده و تأثیری در روند پیشرفت جمهوری اسلامی ندارد.

ادعای اتحادیه اروپا در مورد انتخابات ایران مفت و بی ارزش است

نماینده مردم بویراحمد و دنا ادعای اتحادیه اروپا مبنی بر مطابق نبودن انتخابات ریاست جمهوری ایران با استاندارهای اروپا را مفت وبی ارزش خواند و افزود: میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات از تمامی کشورهای جهان بالاتر است.

وی ادامه داد: مردم بصیر، فهیم و آگاه ایران اسلامی با سوابق روشن و فرهنگی خود در تمام عرصه های مردم سالاری حضور پیدا کرده و در یک انتخابات آزاد بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را ثبت می نمایند و این ادعای اتحادیه اروپا مفت و بی ارزش است.

درخواست آزادی سران فتنه دخالت در امور داخلی ایران است

زارعی همچنین مطرح شدن آزادی محکومان و سران فتنه به وسیله اتحادیه اروپا را دخالت در امور داخلی ایران دانست و گفت: مطرح شدن این موضوع، دخالت در امور داخلی کشور است و در صورت تکرار چنین سخنانی با جواب محکم ملت و مسئولان جمهوری اسلامی روبرو می شوند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها