نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1393 - 11:18
معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عبور از محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون عزم ملی و همگانی و مدیریت جهادی غیرممکن است.

به گزارش آفتاب جنوب ، سردار جواد عظیمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تدبیر و حکمت سال‌ها را نام‌گذاری می‌کنند، اظهار داشت: اگر به فرمان نوروزی رهبری در ابتدای هر سال عمل کنیم وضعیت کشور در همه ابعاد به سوی پیشرفت و توسعه بهبود می‌یابد.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ توأم با هم معرفی کردند که نشان از وابستگی و نیاز این دو مقوله به یکدیگر دارد.

وی افزود: بدیهی است کشور در ابعاد اقتصادی هنگامی پیشرفت می‌کند که در زمینه‌های فرهنگی به درجه‌ای از رشد و تعالی رسیده باشیم.

سردار عظیمی‌فر، همه دستاوردهای ایران در مدت سپری شده از عمر انقلاب را مدیون حاکمیت فرهنگ دینی در کشور دانست و گفت: اگر این فرهنگ دینی که ممزوج به فرهنگ جهادی است وجود نداشت، بسیاری از پیشرفت‌های کنونی را شاهد نبودیم.

وی، گریزی هم به وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد و ظرفیت‌های آن زد و گفت: استان‌هایی همانند کهگیلویه و بویراحمد که ظرفیت‌های آن گاه تا دو برابر دیگر استان‌ها بوده تنها هنگامی روی پیشرفت را خواهد دید که نیروی انسانی توسعه یافته با فرهنگ جهادی این ظرفیت‌ها را به حرکت درآورد.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمل به دستور رهبری مبنی بر عزم ملی و مدیریت جهادی را در کهگیلویه و بویراحمد بهترین و کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به دیگر استان‌های برخوردار کشور دانست.

وی ابراز داشت: در زمینه فرهنگ نیز با همه کارهایی که انجام شده امروز نیاز به ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی مبتنی بر فرهنگ دینی داریم که کمبود آن‌ها در استان ما بسیار محسوس است.

معاون مهندسی رزمی و پدافند غیر عامل نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در فرهنگ دینی توصیه زیادی به کار و تلاش شده که امروز نیاز است دستگاه‌های فرهنگی ما در استان برای فرهنگ‌سازی این موضع تلاش خود را چند برابر کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها