نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1393 - 20:56
رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با پایان تعطیلات نوروزی رانندگان در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

به گزارش آفتاب جنوب ، سرهنگ منوچهر سیاهپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: باید بپذیریم که جاده‌های استان به دلیل عرض کم و همچنین دو بانده نبودن، بیشتر آن‌ها برای مسافران و رهگذران دارای خطراتی است.

این فرمانده ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از مشکلات راه‌های استان ما کم عرض بودن و همچنین وجود نقاط حادثه‌خیز زیاد است که گاهی موجب ایجاد تلفات برای هموطنان می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: به همین دلیل در روزهای پر ترافیک شاهد وقوع حوادث و سوانحی هستیم که لازم است برای جلوگیری از وقوع آن‌ها رانندگان احتیاط و رعایت قانون را در دستور کار خود قرار دهند.

سیاهپور با بیان این‌که تعطیلات نوروزی به پایان رسیده و در روز آخر یعنی جمعه شاهد برگشت بیشتر مسافران هستیم از رانندگان خواست برای سلامت خود و مسافران و سرنشینان نکات ایمنی و قواعد راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در ساعات عصر که حجم ترافیک را خواهیم داشت باید احتیاط بیشتری از جانب رانندگان شود و به همین منظور گشت‌های پلیس‌راه در ساعات فردا در همه نقاط استان بر کنترل جاده‌ها نظارت خواهند کرد.

این فرمانده انتظامی با هشدار به رانندگانی که قوانین را رعایت نمی‌کنند از آن‌ها خواست به دلیل کم عرض بودن جاده‌های استان و وجود نقاط حادثه‌خیز به خصوص در مناطق کوهستانی قانون را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها