نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. فروردين 1393 - 20:44
امام جمعه موقت یاسوج گفت: وجود مقدس فاطمه زهرا(س) منشأ تمام خیرات است.

به گزارش آفتاب جنوب ،  به نقل از سایت تخصصی زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه امروز شهر یاسوج با اشاره به انتظار فرج اظهار داشت: انتظار یکی از مهمترین مسائلی است که از حضرت آدم(ص) تا حضرت خاتم (ص) و ائمه هدی بیان شده است.

وی در ادامه به حکومت جهانی امام عصر(عج) اشاره کرد و افزود: شیعیان در همه دوره ها همیشه مورد هجوم دشمنان بوده و هستند و تنها راه نجات آنان به دست پرچم دار ولایت است.

امام جمعه موقت یاسوج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به مناقب و فضائل اهل بیت(ع) بیان داشت: تلاش مؤمنان، سخنوران، علما و کسانی که در مورد اهل بیت(ع) مطالبی را بیان می کنند برای این است که بیشتر به مردم شناسانده شوند.

موسوی اعظم امام زمان(عج) را مایه افتخار امت اسلامی دانست و تصریح کرد: وجود مقدس امام عصر(عج) در تمام دوران ها یکی از مهمترین نیازهای جامعه بشری بوده و هست.

وی با اشاره به حدیثی از امام زمان(عج) که فرمودند الگوی حسنه من فاطمه زهرا(س) است بیان کرد: حضرت فاطمه ویژگی هایی دارد که او را از دیگر زنان در جهان متمایز می کند که از آن جمله می توان به پاکدامنی، راستگویی، همسرداری، عفت و حیا و تربیت فرزند صالح اشاره کرد.

امام جمعه موقت یاسوج در پایان ولایت مداری فاطمه زهرا(س) را یکی از ویژگی های برجسته این بانوی اسلام دانست و گفت: وجود فاطمه زهرا(س) منشأ تمام خیرات است.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها