نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1393 - 18:45
رئیس اداره هلال احمر شهرستان بهمئی از نجات جان 10 نفر از مسافران در بند باران در تنگه ماغر خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، کریمداد جومردیانی، رئیس اداره هلال احمر شهرستان بهمئی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار  آوای ماغر  گفت: 10 نفر از همشهریانی که در تنگه ماغر مستقر بودند در بند بارش شدید باران و باد گرفتار شدند، پس از دریافت تماسی که ساعت 3 و نیم بامداد با بنده برقرار کردند بلافاصله نیروهای امداد هلال احمر توانستند به موقع در این محل حاضر شوند و همه این افراد را نجات دهند.

وی تصریح کرد: در طول امروز نیز چند دستگاه از خودروهای مسافران با مشکل مواجه شدند که خوشبختانه با همکاری نیروهای امدادگر مشکل آنها حل شد.

جومردیانی اضافه نمود: با توجه به وضعیت نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه از همشهریان تقاضامندم تا حدامکان به اماکنی که احتمال ریزش وجود دارند نزدیک نشوند،همچنین در مسیر رودخانه ها و سیلابها تردد ننمایند.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان بهمئی اذعان داشت: در حال حاضر اکیپ امداد و نجات هلال احمر شهرستان بهمئی در محور سه راهی ممبی به سرآسیاب یوسفی با تجهیزات کامل و یک دستگاه آمبولانس مستقر هستند و از همشهریانی که با مشکل مواجه شدند خواهشمندیم با شماره های 112یا 4824619 و یا شماره همراه 09171494485 تماس بگیرند تا در اسرع وقت به کمک آنها بشتابیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت