نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1393 - 12:36
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ۱۰گروه جهادی جهت ارایه آموزش های لازم در چند حوزه و خدمات بهسازی در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، سرهنگ رضا رنجبر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در یاسوج، آموزش فعالیت های اشتغالزایی،ت ولیدی و بهداشتی را از وظایف گروه های جهادی دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال که در بعد اقتصادی و فرهنگی توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده 10گروه جهادی به شهرستانهای کهگیلویه، لنده، چرام،و زیلایی بویر احمد اعزام شده است.

رضا رنجبر افزود، فعالیت این گروه ها شامل مواردی مانند مسائل فرهنگی،آموزشی و بهداشتی درمانی می باشند که از بیست هفتم اسفند تا پانزده فروردین در زمینه های کشت داشت و برداشت محصولات کشاورزی، تولید صنایع دستی و مسائل فرهنگی و بهداشتی آموزش هایی را به افراد این مناطق می دهند.

رنجبر گفت،تعداد اعضای این گروه ها 300 نفر بوده که 100 نفر از این اعضا خانم می باشد،که ضمن ارائه خدمات و آموزش های ذکر شده خدمات بهسازی و ترمیم مکانهای آموزشی و فرهنگی نیز انجام خواهند داد و در صورت محدود بودن وقت نیازمندیهای عمرانی را برای بهسازی و تکمیل اماکن این مناطق  در فصل تابستان شناسایی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت