نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1393 - 12:33
از سری مسابقات لیگ دسته یک از گروه اول، تیم شهرداری یاسوج در زمین خود نتیجه بازی حساس از هفته بیست سوم این گروه را به گل گهر سیرجان واگذار کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از بویرخبر، در بازی حساس از سری مسابقات لیگ دسته لیگ و از هفته بیست سوم که حکم بازی بقاء و سقوط را برای تیم شهرداری یاسوج داشت، این تیم نتوانست نتیجه دلخواه خود را کسب کند و با یک گل مقابل تیم گل گهر سیرجان تن به شکست داد.

این بازی که اولین بازی در سال جدید برای تیم شهرداری یاسوج به حساب می آمد از موقعیت بسیار حساسی برای  این تیم پرطرف دار که پرچمدار سقوط به دسته های پایین تر است محسوب می شد.

بنا بر این گزارش، این بازی که بیبشتر در وسط میدان به وسیله بازیکنان دو تیم اداره می شد در دقیقه 78با اشتباه دوازه بان تیم شهرداری باعث برتری تیم سیرجانی و اتمام نتیجه به نفع این تیم شد.

در پایان این بازی تماشاگران و هوادران تیم شهرداری  یاسوج که از نتیجه به دست آمده تیم خود ناراضی بودند با انتقاد از وضعیت و نتیجه های ضعیف این تیم در لیگ دسته اول،اعتراض هایی به مسئولان و متصدیان این تیم داشتند که با سکوت مسئولان ورزش استان همراه بود.

از مهمترین حاشیه ها این مسابقه می توان به حضور برخی از مدیران استانی و شهرستانی برای دیدن این بازی حساس در شهر یاسوج اشاره کرد.

شهرداری یاسوج با این نتیجه همچنان در رده 11 گروه 14تیمی با 24 امتیاز قرار داشته و یک پله به سقوط از گروه خود نزدیگ تر شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت