نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1392 - 17:23
رییس اداره آب و فاضلاب گچساران از اختصاص 10 میلیارد ریالی برای اصلاح شبکه آب شهری گچساران خبر داد وگفت: تاکنون بیش ازسه میلیارد و 652 میلیون ریال از اعتبارات بخش اصلاح شبکه آب این شهر جذب شده است.

عنایت الله ویسی ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهار کرد: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح بخشی از شبکه آب شهر گچساران تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون بیش ازسه میلیارد و 652 میلیون ریال از اعتبارات بخش اصلاح شبکه آب این شهر جذب شده است.

رئییس اداره آب و فاضلاب گچساران ادامه داد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی برای بازسازی شبکه آب این شهر در نظر گرفته شده است.

ویسی با با بیان اینکه گچساران ۷۰ کیلومتر شبکه آب فرسوده دارد، اظهار کرد: اصلاح و نوسازی شبکه آب این شهر از اولویت های این اداره است.

وی گفت: تعمیر، نگهداری ، تجهیز تاسیسات خط انتقال آب گچساران و اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی این شهر از طرح های عمرانی در دست اجرای این اداره  است.

ویسی در ادامه  تعداد مشترکان آب گچساران  را بیش از ۲۶ هزار نفر برشمرد و تصریح کرد:آب گچساران از طریق 10 حلقه چاه آهکی واقع در دشت امامزاده جعفر تامین و با خط انتقال لوله های فولادی 24 و 30 اینج به طول 18 کیلومتر وارد مخازن آبی این شهر می شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت