نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1392 - 21:08
فرماندار گچساران بر تعامل و هماهنگي‌ کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران ،تاکید کرد و گفت: باید در جهت ارائه خدمات مطلوب و تسهيلات لازم برای افزایش رضايتمندي مسافران در نوروز 93 تلاش شود.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گچساران بر تعامل و هماهنگی کمیته های این ستاد تاکید کرد و گفت:بایددر جهت ارائه خدمات مطلوب و تسهيلات لازم برای افزایش رضايتمندي مسافران در نوروز 93 تلاش شود.

 وی افزود: با توجه به هجمه فشرده تردد مسافران در تعطیلات نوروزی برای بازدید و زیارت مرقد مطهر بی‌بی حکیمه‌(س) و مکان‌های گردشگری این شهرستان ایجاب می‌‌کند که امکانات مطلوبی برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی پیش‌بینی شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: تعامل و همکاری کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی گچساران بسیار لازم و ضروری است زیرا بدون هماهنگی و تعامل امور به شکل مطلوب انجام نمی‌ گیرد.

رحیمی خدمت رسانی مناسب و افزایش رضایت مندی گردشگران ورودی به گچساران را از مهمترین اهداف ستاد دانست و افزود: این رضایت مندی با همکاری و همراهی تمامی مدیران و شهروندان محقق می گردد.

وی اظهار کرد:ارتقاي سطح خدمات و تلاش همه دست‌اندرکاران برای فراهم كردن امکاناتی مطلوب برای مسافران نوروزی، نشان دهنده فرهنگ میهمان‌نوازی مردم خونگرم گچساران است .

این مسئول در ادامه با تشریح اهداف ستاد تسهیلات نوروزی گچساران ،گفت: بررسی برنامه‌های پیشنهادی در راستای ارائه امکانات و خدمات جدید با کیفیت متفاوت از سال‌های گذشته به گردشگران، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری مبتنی بر توانمندی‌های شهرستان، معرفی صنایع دستی و گردشگری از جمله ی اهداف تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان است.

فرماندار گچساران افزود: برنامه‌های مختلف و متنوع کمیته‌های ستاد تسهیلات از جمله اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق گردشگری و بقاع متبرکه، اعزام گروه‌های نظارتی بهداشت محیط ، پیش‌بینی اکیپ‌های نظارت بر قیمت‌ها و اعزام اکیپ‌های سیار مکانیک برای انجام خدمات خودرویی در جاده‌ها ، تامین امنیت، روشنایی، آبرسانی در مناطق گردشگری و بقاع متبرکه شاخص گچساران توسط کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در نوروز 93 است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت