نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1392 - 20:27
نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای افزایش اعتبارات ورزش در بودجه 93 خبر داد و گفت: مجلس برای افزایش اعتبارات ورزش در بودجه 93 کوتاهی نکرده است.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از فارس، غلامرضا تاجگردون صبح امروز در جمع مردم این شهرستان در برنامه صبح و نشاط که به همت شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد با قدردانی از چنین حرکت‌هایی توسط صدا و سیما، معرفی مناطق مختلف کشور را یکی از اهداف این برنامه برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه کشور برای کار و تلاش نیاز همه جانبه‌ای به ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دارد، تصریح کرد: هنگامی کشور و مردم سرزنده و شاداب هستند که ورزش همگانی در بین آن‌ها نهادینه شود.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم این شهرستان تصریح کرد: این شهرستان قطب ورزش کشور است که با توجه بیشتر به آن می‌توان در آینده حرف‌های بیشتری از جوانان با استعداد آن در رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی شنید.

تاجگردون با اشاره به این که گچساران می‌تواند از هر نظر کمک‌کار ورزش کشور باشد از مسئولان کشوری و استانی خواست تا این استعدادها و ظرفیت‌های برتر ورزشی را بیش از این دریابند.

نایب رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه از نگاه و رویکرد خوب دولت به مقوله ورزش خبر داد و اذعان داشت: در مجلس هم چنین عزمی برای رشد و بالندگی ورزش وجود دارد.

تاجگردون متذکر شد: به عنوان عضو کمیسیون تلفیق و همچنین عضوی از کمیسیون بودجه مجلس به ورزشکاران می‌گویم که مجلس برای بالندگی این عرصه و با همه کمبودهایی که در خصوص اعتبارات وجود داشت، نگاه ویژه‌ای به مقوله ورزش در بودجه 93 داشته است

 

نظرات کاربران

تازه های سایت