نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1392 - 21:58
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش عمده ای از بافت فرسوده شهری گچساران دارای اسناد مالکیت مشکل دار هستند که رفع این مشکلات مستلزم همکاری جدی متولیان امر خواهد بود.

به گزارش آفتاب جنوب ، غلامرضا تاجگردون عصر امروز در نشست پیگیری بافت فرسوده گچساران که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد:بافت فرسوده شهری گچساران یکی از مهمترین مشکلات کنونی این شهر بوده به طوری که تابه امروز 12 نشست در راستای ساماندهی آن برگزار شده است.

وی افزود: بیش از 167 هکتار از مساحت گچساران شامل بافت فرسوده شهری ست که  یک هزار و 300 خانوار با جمعیتی افزون بر هفت هزار و 500 نفر در این قسمت از شهر مشغول زندگی هستند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات و یا نبودبرنامه ریزی های مناسب هنوز مشکلات بافت فرسوده شهری گچساران برطرف نشده است.

تاجگردون افزود: متولیان امر برای رفع این مشکل باید بیش از پیش تلاش کنند تا با همکاری و تعامل اعتبارات و منابع مالی این پروژه جذب شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون 36 قطعه پلاک از بافت فرسوده شهری گچساران خریداری شده است افزود: دولت برای احیای بافت فرسوده شهری تسهیلات بانکی لازم را به متقاضیان پرداخت می کند.

تاجگردون اظهار کرد: بخش عمده ای از بافت فرسوده شهری گچساران دارای اسناد مالکیت مشکل دار هستند که با برگزاری نشست های متعدد در این زمینه نتیجه ای حاصل نشد و رفع این مشکلات مستلزم همکاری جدی متولیان امر خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خاطرنشان کرد: دولت یازدهم موضوع مهم رسیدگی به بافت فرسوده شهری کشور را در سال آینده به طور جدپیگیری خواهد کرد.

وی گفت: ترمیم و نوسازی بافت فرسوده شهری گچساران نیازمند تلاش و جدیدیت مسئولان امر و  همکاری مالکان است.

تاجگردون در ادامه افزود: سه پارک محله ای از اعتبارات نفت در بافت فرسوده شهری گچساران در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها