نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1392 - 20:57
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند که از خدمات این نهاد حمایتی بهره می برند.

به گزارش آفتاب جنوب ،سید غلامرضا متقی ظهر امروز درحاشیه همایش علمی دانشجویان و طلاب دینی در گچساران،اظهار کرد: کمیته امداد در ارائه خدمات به اقشار نیازمند عملکرد مطلوبی داشته است و همواره تلاش داشته تا با استفاده از روش‌های مختلف برای خدمت به اقشار محروم گام‌های اساسی بردارد.

وی افزود:‌ بخش زیادی از محرومان و مستضعفان تحت حمایت کمیته امداد توانسته‌اند با استفاده از تسهیلات این نهاد حمایتی اشتغال زایی مناسبی را ایجاد کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 33هزار و هفتصدو پنجاه و سه خانوار از خدمات این نهادحمایتی بهره‌مند هستند که جمعیتی بیش از 94 هزار و نهصدوسی و هشت نفر را در بر می گیرد.

متقی با بیان اینکه 4هزار دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بهره می برند، افزود: ماهانه افزون بر 2میلیارد ریال مستمری به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم کمیته امدادکهگیلویه و بویراحمد در راستای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش، بهره مندی مددجویان از بیمه تامین اجتماعی است.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 13 میلیارد ریال در بخش های مختلف از طریق کمک های مردمی و خیرین در شهرستان گچساران جمع آوری شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها