نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1392 - 18:25
شهردار گچساران گفت: وضعیت سرویس‌های بهداشتی در اماکن گردشگری گچساران مطلوب نیست.

به گزارش آفتاب جنوب ، اردلان زینل‌زاده در حاشیه نشست ستاد تسهیلات نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از شهرستان گچساران به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری در استان نام برد و اظهار کرد: جاذبه‌های گردشگری این شهرستان به گونه‌ای است که در برخی از فصول سال از جمله فصل بهار تعداد زیادی مسافر و گردشگر از آن‌ها دیدن می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت‌های لازم را جهت رفاه حال مسافران آماده کنیم، ادامه داد: اگر زمینه برای رفاه حال مسافران آماده نباشد در سال‌های آینده این جمعیت کاهش خواهد یافت.

شهردار گچساران افزود: در ایام عید و تعطیلات نوروز بیشترین ورود به طبیعت را در این شهرستان داریم که لازم است در مکان‌های پرتردد امکانات رفاهی برای مسافران وجود داشته باشد.

وی از مناطقی همچون تنگه دیل و نقاط دیگر به عنوان مکان‌های پرتردد یاد کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که همواره وجود دارد به کمبود سرویس‌های بهداشتی در این اماکن برمی‌گردد که لازم است فکری به حال آن شود.

زینل‌زاده با اشاره به اینکه در این زمینه می‌توان بخش خصوصی را وارد میدان کرد و از این ظرفیت برای سرویس‌دهی به مسافران و گردشگران بیشتر استفاده کنیم، افزود: مردم و مسافران حاضرند برای رفاه خود حتی پول بپردازند و در قبال آن خدمات بهتری بگیرند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها