نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1392 - 13:01
فرماندار گچساران گفت: به منظور ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در ایام نوروز کمیته‌های ستاد تسهیلات نوروزی درگچساران تشکیل شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، عبدالرحیم رحیمی شامگاه دیروزدر نشست ستاد تسهیلات نوروزی گچساران به پتانسیل و قابلیت های گردشگری این شهرستان اشاره کردوگفت: گچساران با توجه به قابلیت‌های گردشگری، سیاحتی و زیارتی یکی از شهرستان‌های مهم کهگیلویه و بویراحمد در زمینه جذب گردشگر به شمار می‌رود.

وی افزود:در راستای خدمات‌دهی هر چه بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی در این شهرستان، کمیته‌های هفت‌گانه‌ای متشکل از ادارات و نهادهای مختلف تشکیل شده است.

فرماندار گچساران ادامه داد:کمیته‌های بهداشت و درمان، خدمات و پشتیبانی، حمل و نقل و پایانه‌ها ، اسکان ،تبلیغات و اطلاع‌رسانی، انتظامات و کمیته ارزیابی و عملکرد از جمله کمیته‌های هفت‌گانه ستاد تسهیلات نوروزی در گچساران می باشند.

رحیمی در ادامه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی ،تعامل همه جانبه ادارات و دستگاه‌های اجرایی را لازم و ضروری دانست و افزود:مسئولان کمیته‌ها باید طی یک هفته نسبت به تشکیل جلسه با ادارات عضو کمیته مربوطه اقدام کرده و یک نسخه از مصوبات کمیته را به فرمانداری گچساران ارسال کنند.

وی بیان کرد:مدیریت صحیح و نحوه ارایه تسهیلات به مهمانان نوروزی راهکاری برای توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان است.

فرماندار گچساران تصریح کرد: برای توسعه صنعت گردشگری که یکی از راهکارهای ایجاد فرصت های شغلی ست تقویت زیرساخت های فرهنگی و گردشگری در زمینه جذب توریست ضروری است.

رحیمی در ادامه بر لزوم پاک‌سازی ، زیباسازی مسیرهای اصلی شهر،تاکید کرد و گفت: حفظ نظم و پاکیزگی شهر با مشارکت مردم و بسیج تمام ظرفیت های اداری و دولتی، باید راهبرد ستاد تسهیلات نوروزی برای رفاه حال مهمانان نوروزی باشد.

در ادامه فرماندار گچساران با اشاره به این‌که مرقد مطهر بی‌بی‌حکیمه(س) در ایام نوروز پذیرای هزاران زائر وگردشگر از سراسر ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس است،بر لزوم برگزاری جلسات ویژه برای ایجاد شرایط و امکانات مطلوب به زائران این حرم مطهر تأکید کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها