نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1392 - 14:33
سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 2 میلیون و 500 هزار لیتر نفت میان روستائیان گچسارانی توزیع شده است.

به گزارش آفتاب جنوب ، آیت‌الله مقیمی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اداره تعاون روستایی در راستای حمایت و خدمات‌رسانی به روستاهای این گچساران و باشت در حوزه‌های مختلف از جمله سوخت کمکی نفت سفید اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی قیمت هر لیتر نفت سفید را یک ‌هزار ریال ذکر کرد و اذعان داشت: نفت سفید به ازای کالا برگ توزیع می‌شود.

مقیمی افزود: از ابتدای سال امسال افزون بر 2 میلیون و 500 هزار لیتر نفت سفید در میان روستائیان گچساران و باشت توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این میزان نفت سفید توزیع شده در روستاهای گچساران و باشت توسط اداره تعاون روستایی و با همکاری شرکت‌های تعاونی روستایی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گچساران انجام شده است.

سرپرست اداره تعاون روستایی گچساران ابراز کرد: این میزان نفت سفید در میان روستاهای گرمسیری گچساران از جمله گبرستان، دیل و آرو همچنین بخش مرکزی از جمله باباکلان، بن پیر و امامزاده جعفر(ع) توزیع شده است.

مقیمی با بیان این‌که بهای هر لیتر نفت سفید یک‌هزار ریال است، عنوان کرد: 75 روستای فاقد گاز در شهرستان باشت نیز از دیگر نقاطی به شمار می‌رود که نفت سفید در میان این روستاها توزیع شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر توزیع نفت سفید توسط 12 مخزن فعال در سطح روستاهای گچساران و باشت صورت می‌گیرد.

مقیمی ادامه داد: در حال حاضر سه مرکز توزیع آبدگاه از روستای باشت، باباکلان از حوزه گچساران و دیل و آرو از حوزه روستاهای گرمسیری گچساران مراکز اصلی توزیع نفت سفید در میان روستاهای گچساران و باشت به شمار می‌روند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت