نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 17:02
فرماندار گچساران بر لزوم هماهنگی و همکاری ادارات و دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان برای برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآنی تأکید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از فارس ،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات ده‌گانه استانی قرآن در این شهرستان اظهار کرد: مسابقات دهگانه قرآن حرکت و گام بزرگی در راستای ترویج و فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی و مذهبی بوده که این افتخار نصیب گچساران شده است.

وی با تأکید بر ارزش بالای معنوی مسابقات قرآن افزود: قرآن به عنوان کتاب ماندگار و معجزه جهانی و همیشگی پیامبر(ص) دین بزرگی بر گردن مسلمانان و البته همه جهانیان دارد.

رحیمی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در تمامی رشته‌های مرتبط نقش مهمی در راستای آشنایی و الگوپذیری از آموزه‌های قرآنی دانش‌آموزان امروز و مدیران فردای کشور دارد.

فرماندار گچساران با آرزوی جاری‌سازی قرآن در تمامی مراحل زندگی بشریت به ویژه مسلمانان ابراز کرد: قرآن مایه عزت و کمال انسان‌ها بوده و عاملی مهم و تأثیرگذار در رشد و سازندگی محسوب می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: فرامین و آموزه‌های قرآنی که در متن سوره‌ها و آیه‌های قرآنی نهفته است باید مورد تفسیر و مطالعه همگان قرار گیرد تا سفارشات و تأکیدات قرآن منبعی نورانی و انسان‌ساز برای ما شود.

وی با تأکید بر عملیاتی کردن مصوبات جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآن توسط ادارات و دستگاه‌های حاضر در این نشست، گفت: امیدواریم مسئولان ادارات و نهادها مصوبات و وظایف تعریف شده خود را در راستای برگزاری مطلوب این مسابقات انجام دهند.

رحیمی عنوان کرد: در برخی مواقع موازی‌کاری فرهنگی سبب عدم اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی‌ می‌شود اما در برگزاری مسابقات ده‌گانه قرآن تمرکز و همکاری ادارات فرهنگی کمک بزرگی به برگزاری این مسابقات می‌کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت