نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. اسفند 1392 - 16:04
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت:مسابقات دهگانه قرآن کریم با حضور یک هزار و 500 دانش آموز از سراسر استان اسفندماه سال جاری در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی گچساران برگزار می شود.

ظهیر الدین پورالحسینی ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهار کرد:مسابقات سراسری دهگانه قرآن، عترت و نماز در نیمه دوم اسفندماه امسال در گچساران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان شد: مسابقات دهگانه قران کریم در چهار سطح مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که برگزیدگان این دوره به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: در سی و دومین دوره از مسابقات استانی دهگانه قرآن کریم، عترت و نماز حدود یک‌هزار و 550 دانش‌آموز "دختر و پسر"در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت دارند.

پورالحسینی در ادامه به نقش اساسی فعالیت های قرآنی در کاهش گرایش جوانان به تفریحات ناسالم اشاره کرد و گفت: مسابقات دهگانه قرآن، نماز و عترت استانی در بخش های قرائت،حفظ و تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، مداحی، احکام، خطاطی و انشای نماز هر سال در یکی از شهرستانهای استان برگزار می گردد.

وی افزود:  برگزاری مسابقات قرآن پژوهشی با حضور فعالان قرآنی و تجلیل از خادمان قرآن ازدیگر برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران، اظهار کرد: 20 دستگاه اجرایی گچساران، دو دانشگاه ، 20 مدرسه ، موسسات مردم نهاد و دارالقرآن های این شهرستان در اجرای هرچه با شکوه تر این مسابقات با آموزش و پرورش همکاری می کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت